luni, 25 martie 2013

Last Week Photos (36)

Hello, hello!
Saptamana aceasta sunt constincioasa si vin chiar in prima zi a saptamanii cu aceasta postare, in care va prezint cum a fost saptamana mea :)
Home sweet home / Casa dulce casa
 
Taking care of my healt / Avand grija de sanatatea mea
 
NOTD: Golde Rose Jolly Jewels 108
 
 Shh... don't tell anyone I'm eating the chocolate Santa / Shh.. nu spuneti nimanui ca mananc Mosul de ciocolata
 
 Green nails ( ok, blue-green nails!) / Unghii verzi ( bine, albastre-verzi!)
 
 Movies weekend marathon / Maratonul filmelor de weekend
 
 Part of the 50 movies I always like to re-watch / Parte din cele 50 de filme pe care le revad cu placere 
* imi cer scuze daca in postarea respectiva pozele filmelor nu s-au vazut, am editat postarea si acum sunt vizibile :D
 
Aceasta a fost saptamana mea, weekendul mi-a placut cel mai mult, a fost pura leneveala with my girls ! :D 
Saptamana aceasta nu se anunta prea grozava din pricina vremii. Voi vedea maine dimineata daca va fi asa de grav ( pentru maine se anunta viscol si ninsoare, scoli inchise etc.).
 
See U Soon!