miercuri, 20 martie 2013

Last Week Photos (35)

Hello, hello!
Bine v-am regasit!
Asa cum v-am anuntat, postarea de saptamana aceasta a venit un pic mai tarziu.Am fost plecata intr-un scurt concediu la Sibiu.
Am sa va povestesc separat despre Sibiu, despre putinul pe care l-am vazut :)
Sa revenim la postarea de astazi, iata cum a trecut saptamana mea:
Matching / Asortate


Love this color / Iubesc aceasta culoare

Polish Days

New nail tools and accesories / Ustensile si accesorii noi pentru unghii

Yey, my first Dorothy Perkins order arrived. So happy with my dress / Yey, prima mea comanda Dorothy Perkins a ajuns. Asa de bucuroasa de rochita mea

Soaking up the sun / Stand la soare

Beautiful weather in #Sibiu / Vreme frumoasa in Sibiu

Piata Mare Sibiu

Asa a fost saptamana mea, o saptamana cu soare. Sper sa fie in continuare la fel de frumos.

See U Soon!