vineri, 29 martie 2013

I ♥ Spring TAG!

Hello, hello!
Incarcand sa fortez vremea m-am gandit sa fac acest tag relizat de missglamorazzi . ( Stiu ca s-au anuntat temperaturi maricele in weekend,dar vremea e foarte capricioasa).
Sa trecem la treaba ;)


1.Oja favorita in aceasta primavara
E greu sa ma hotarasc la o oja, stiti deja ca le schimb destul de des, dar am observat ca am purtat cu precadere pe unghiute urmatoarea oja achizitionata de pe un blog sale.
Este vorba de China Glaze in nuanta Sweet Cream.
2.Care este culoarea ta must-have in aceasta primavara pentru buze?
Uitandu-ma in colectia mea pot observa cu usurinta prezenta predominanta a luciurilor de buze. Asa ca pentru primavara eu ador luciul de buze in culori naturale, de roz-piersicuta.
Ador luciul de buze de la Oriflame Gloss Booster (din pacate nu se mai fabrica) in nuanta Sugar Glaze.
3.Arata-ne rochia ta preferata pentru primavara.
Ador rochitele vaporoase, din materiale usoare, cu o croiala gen baby doll (imi acopera burtica :D).
Rochia mea preferata este de la bonprix.ro achizitionata in urma cu ceva timp.
4.Care este floarea ta preferata?
Unul din motivele pentru care ador primavara este prezenta zambilelor si a ghioceilor galbeni (denumite si  narcise). Pur si simplu ador zambilele si mirosul acestora.Imi pare atat de rau ca se gasesc doar primavara si pentru o scurta perioada.
5. Care este esarfa/accesoriul tau preferat?
Primavara aceasta am adorat bratarile din margele tip swaroski pe care le-am primit de 1 martie.
6.Ce trenduri din aceasta primavara te incanta cel mai mult?
Hmmm...eu si trendurile...cam un sezon distanta,dar sa raspund la intrebare. Ador combinatia de culori pastel (atat in privinta hainelor cat si a ojelor) si printurile florale. Le port cam greu pe cele din urma, dar ador sa le vad (asta pentru ca ador si florile :D).
Tocmai zilele acestea Adiana ne prezinta cateva trenduri ce se poarta in aceasta primavara si sunt atrasa de stilul vegan cum il  numeste ea, o combinatie intre florar print  and color print.
Stiu ca se poarta mult dungile si tinutele monocrome, insa nu ma atrag foarte tare.

7.Lumanarea prefarata in acest anotimp?
Ok, nu am foarte multe lumanari parfumate, iar cele existente la noi pe piata fie sunt foarte scumpe, fie nu miros grozav. Dar am cateva de la Ikea care pentru pretul lor sunt chiar bune. Totusi preferata mea e de la Yankee Candles, cea de cirese amare. Insa cred ca foarte curand o voi inlocui (sper ca astazi :D).
8.Parfumul/spray-ul de corp  preferat pentru primavara?
Ador BU Hippy Soul. Imi place coloritul vesel, de nuante de verde, imi place aroma si imi place ambalajul (vedeti semnul pacii, da?)
9.De ce iti place primavara?
Imi place pentru  vremea perfecta din ultima parte, cand putem purta pantofi si cand dimineata iti trebuie o gecuta/sacou/pulovar, dar la pranz poti renunta la acest accesoriu.Combinatii multiple, posibilitati nelimitate (poate limitate un pic de buget).

10. Esti o persoana care face curatenie generala de primavara?
Cred ca majoritatea dintre noi suntem avand in vedere ca inainte de Paste facem curat. Sau cel putin asta cred ca face toata lumea. Deci m-as putea incadra in aceasta categorie.

11. Ce planuri ai pentru vacanta de primavara?
Eh...nu mai am de mult vacanta de primavara, dar am avut ocazia sa imi iau 2 zile libere si sa vizitez Sibiul. Am sa consider aceasta escapada ca fiind vacanta. 
Voua va place primavara?
Va invit sa faceti si voi acest tag. Poate reusim totusi sa chemam primavara sa vina mai repede!
See U Soon!