joi, 28 martie 2013

E usor sa daruiesti!

Hello, hello!
Nu cred ca am avut ocazia pana acum sa va vorbesc pe indelete despre pasiunea mea pentru carti.
Stiu ca v-am prezentat achizitiile mele de la Bookfest si Gaudeamus, dar nu am detaliat.


Cartile nu au fost dintodeauna pasiunea mea. Le-am descoperit tarziu in liceu, spre sfarsit, cand lecturile pentru bacalaureat au devenit obligatorii.
Am avut in casa 2 biblioteci (acum am mai multe :D), una plina cu cartile clasice si una plina de romane romantice, foarte in voga in anii '90.
Fiind o fire romantica, cele din urma carti au fost pe gustul meu. Am "devorat" destul de repede aceasta parte a bibliotecii si am inceput, usor, usor, sa-mi achizitionez propriile volume.
Recunosc sunt si nu sunt colectionara. Sunt pentru ca imi place sa am colectii, nu sunt pentru ca nu imi plac cartile vechi, cu paginile galbene.
De asemenea nu imi place sa indoi paginile cartilor si din acest motiv cartile ce vin cu semn de carte au un mare plus.

E o mare bucurie pentru mine sa primesc si sa daruiesc carti. Va dati seama ca puteti darui un univers complet diferit cuiva? Pentru mine cititul (in general citesc beletristica, SF, fantasy) reprezinta calatoria mea in alte lumi si profit de orice moment pentru a citi, inclusiv in mijloace de transport in comun ( da, reusesc sa fac acest lucru).

Din acest motiv campania "E usor sa daruiesti" organizata de BookCity.ro este o campanie pe sufletul meu la care am dorit sa particip.
Imi place ca site-ul are o gama larga de categorii, dar preferata mea in acest moment este SF,Fantasy si Horror.
Am colectii intregi din aceasta categorie, dintre care unele trebuiesc completate.
Imi fac cu ochiul si colectiile noi, precum aceasta, prima carte, Enigma Maia purtandu-ne in Mexic si in universul arheologic. Ador cartile a caror actiune fie are loc in antichitate, fie au elemente din acea perioada.

Daca ar fi sa  fac cadou o colectie din sfera SF, as recomanda Academia Vampirilor, de Richelle Mead. Da, este in trendul actual cu vampiri, dar povestea este foarte frumoasa.

Desigur, daca nu sunteti amatori de SF, puteti gasi ghiduri turistice, enciclopedii sau carti din categoria business si economie.

Imi place sfera larga pe care bookcity o acopera si poate deveni un aliat bun cand vine vorba de completarea colectiilor mele sau salvarea mea in momentul in care trebuie sa fac un cadou.

Voi sunteti pasionati de carti?

*articol pentru campania BookCity si BlogAwards.