duminică, 17 februarie 2013

TAG: Celebrity Crush Tag

Hello, hello!
Nu va era dor de un nou TAG?
Mie da :D

Si cum mai nou am inceput sa urmaresc pe youtube cateva canale de Vlog (video blog), am descoperit acest tag creat de Fleur ( Fleur de Force) pe canalul ei de vlog (Fleu de Vlog)

Tag-ul se refera la "pasiunile" noastre pentru vedete.
Va invit sa le descoperiti pe ale mele :)

Questions/ Intrebari:
1. Who was your young celebrity crush? / Pentru cine ai avut o mare pasiune cand erai tanara/mai mica?
In cazul meu Ricky Martin :)
2. Celebrity Girl Crush? / Pentru ce vedeta feminina ai o pasiune?
Katy Perry...are niste ochi superbi, un corp destul de ok- nu prea lucrat, nu prea mult plastic.
3. Celebrity Crush over 40? Pentru cine ai o pasiune - varsta peste 40 de ani?
Keanu Reeves, fara discutii.
Si Matt Boomer :D
4. Boyband Crush?/ Trupa de baieti favorita.
Din cele mai vechi am adorat 'NSync, si nu, nu il placeam pe Justin, ci pe JC.
Din cele noi, One Direction - da, stiu, ce sa ii faci! I-am urmarit inca de la X Factor si evolutia lor in show.


5. Teenage Jailbait crush!?/ Persoana mai mica decat tine, de sex opus, pe care o placi. (ceva de genul ai face puscarie, daca ar fi adevarat...)
Hm....ok....o varianta ar fi Zayn Malik, e trecut de 18, dar e mai mic decat mine cu ceva ani.

Mi-a fost greu sa ma decid la anumite vedete,pasiunile mele sunt trecatoare si variate in general.

Ce ziceti, faceti si voi tag-ul?
Astept linkurile catre raspunsurile voastre in commenturi :)

See U Soon!