joi, 14 februarie 2013

SWATCH: essence SNOW JAM collection

Hello, hello!
Asa cum v-am promis pe facebook astazi am sa va arat colectia essence SNOW JAM.
*puteti observa si marginile cutiei mele de pozat :D - e prea mica, trebuie sa gasesc una mai mare :D
Colectia am achizitionat-o de la standul essence din Crangasi si deja era pe terminate. Poate vor mai aduce, din cate am inteles au primit cam 3 colectii intregi.
 
Sa incepem :D
 
OJELE
Se prezinta in noul ambalaj, cu peria lata, in 4 nuante superbe: 
01 GOOFY-BLUE
02 LILAC IS MY STYLE
03 LIFE IS A FREERIDE
04 TOP OF THE ICE-STREAM
In poza de mai jos sunt prezentate astfel, de la stanga la dreapta 04,01,02 si 03. (nu intrebati ce a fost in capul meu cand le-am asezat pentru poza :D de nu le-am pus in ordine).
Vi le prezint si pe unghiute, mai inati intr-un strat,apoi in doua.


Albul cred ca v-a avea o acoperire mult mai buna daca este aplicat in 3 straturi.

CREIOANELE

Au capat dublu si se gasesc in 2 nuante:
01 LET'S HIT THE SLOPE


02 PETROL SNOW QUEEN

Nuanta 01 este un verde mai deschis, iar al doilea capat - highliter are o nuanta de roz.
Nuanta 02 are un verde mai inchis, asa cum ii zice numele,petrol, iar highliter-ul are o nuanta gri.

EYESHADOW SORBET
Fardurile de ochi sunt disponibile in 3 nuante (pe care inca odata nu le-am asezat in ordine :( )
Poze cu blitz:

Swatch-uri:
Blitz:
Fardurile au o textura cremoasa, sunt foarte pigmentate si destul de greu de indepartat. Cel putin de pe mana s-au luat destul de greu, am folosit 3 demachiante crema diferite :). Sa speram ca si pe pleoapa vor avea aceeasi rezistenta.

BALSAM DE BUZE
Este disponibil in 2 nuante:
01 LILAC IS MY STYLE - cu aroma subtila de cirese (asa mi se pare mie) si o usoara pigmentare roza
02 GOOFY-BLUE - cu aroma de mure (asa mi se pare mie)


SET PILE DE UNGHII
Se gasesc ambalate intr-o cutie.Exista 2 bucati din cele 4 modele ( in total 8 bucati pile).
Sunt micute si foarte haioase, numai bune de purtat in portofel/porfard/geanta sau chiar buzunar.
Crema de maini nu am achizitionat-o avand in continuare piele foarte sensibila pe maini si folosind crema speciala.

Eu ador ojele si de abia astept sa pun la treaba fardurile crema :)
Pe voi ce va atrage la aceasta colectie?

Disclamer:
Produsele sunt achizitionate din banii proprii.Postarea contine parerea mea proprie in urma folosirii acestor produse.

See U Soon!