luni, 11 februarie 2013

Last Week Photos (30)

Hello,hello!
Iata ca am ajuns la o cifra rotunda cu aceste postari.
Va vine sa credeti ca se implinesc 30 de saptamani de cand am inceput acest tip de postare?Mie nu :D
Sa vedem ce am mai facut saptamana aceasta:
Look what I found in my post mail today / Uitati ce am gasit in cutia postala astazi
Movie tonight / Film in aceasta seara

Waiting for spring / Asteptand primavara

Have a goodnight kiss / Va trimit un sarut de noapte buna

 Something good for breakfast / Ceva bun pentru micul dejun

Pufarine cu lapte rece, the best thing ever!
*va vine sa credeti ca nu am idee cum se zice in engleza la pufarina ...calitatile mele de cautare pe internet nu m-au dus la un rezultat satisfacator :D. Ma ajuta careva?


Testing new products / Testam produse noi


Lunch: rice with sweet&sour sauce and chicken/ Pranz: orez cu sos dulce acrisor si carne de pui

Inca nu m-am apucat de citit cartea de mai sus, dar vreau sa o termin inainte de aparitia filmului (in vara cred).
Voi ati citit-o?Vi s-a parut buna?

See U Soon!