sâmbătă, 23 februarie 2013

Giveaway: Oje essence SNOW JAM

Hello, hello!
Stiu ca saptamana aceasta am lipsit de pe blog, a fost o saptamana mai agitata.
Am actualizat si aspectul blogului, sper sa va placa ^-^
De ceva vreme va tot "ameninţ" ca va pregatesc surprize.
Asa ca a venit momentul sa incep sa vi le arat.
In curand se implineste un an de la prima mea postare legata de domeniul beauty. Mai precis in data de 3 martie, asa ca am sa consider aceasta data ca fiind aniversarea blogului.(Blogul este deschis oficial din 2008, insa preocuparile au fost altele,iar frecventa postarilor era super rara, nicio legatura cu domeniul de beauty).
In curand facem un anisor!!!!(AICI prima postare daca va intereseaza :D )
Cum sa sarbatorim mai bine acest lucru decat prin acordarea catorva premii?
Acesta este primul giveaway dintr-o serie de 3.
Sa trecem la detalii:

Puteti castiga:
Set 1 - Snow Jam 01 GOOFY-BLUE
         - Snow Jam 03 LIFE IS A FREERIDE

 Set 2 - Snow Jam 04 TOP OF THE ICESTREAM
          - Snow Jam 02 LILAC IS MY STYLE
        
Iata ce trebuie sa faceti.
De data aceasta ( si pentru prima data) am sa folosesc formularul Rafflecoper.
Iata ce trebuie sa completati in formular pentru a castiga intrari:
  • Sa ma urmariti prin Google Friend Conector (partea dreapta a paginii) *obligatoriu
  • Sa dati Like paginii de facebook Aby's World (AICI)*obligatoriu
  • Sa dati share acestui concurs pe pagina voastra de facebook si sa-mi lasati link-ul (Atentie! Share-ul trebuie facut public pentru a-l vedea) *obligatoriu
  • Sa-mi lasati adresa voastra de e-mail pentru a lua legatura cu voi in cazul in care ati castigat *obligatoriu
  • Sa-mi spuneti ce premiu preferati - Setul 1 sau Setul 2 *optional, pentru o sansa in plus
  • Sa ma urmariti pe twitter @abyuka *optional, pentru 2 sanse in plus

a Rafflecopter giveaway  
Disclaimer: Giveaway-ul nu este sponsorizat, produsele sunt cumparate de mine.Nu voi folosi datele voastre de contact (email) decat pentru a lua legatura cu voi in cazul in care ve-ti castiga.
Castigatorii vor fi anunati in acest formular, dar si intr-un post separat.Ei vor trebui sa-mi trimita in decurs de 48 de ore de la anuntare datele de contact la adresa de mail: abyukina@gmail.com.In 24 de ore de la anunt am sa incerc sa revin si eu cu un mail.
Imi rezerv 24 de ore intre incheierea concursului si anuntarea castigatorilor.
Este prima oara cand folosesc acest formular, fiti ingaduitori.

PS: Saptamana viitoare vor urma noi concursuri. Fiti pe faza!

See U Soon!