vineri, 11 ianuarie 2013

Review: Lotiune tonica cu aloe si arnica Oriflame

Hello, hello!
Iata si primul meu review din 2013.Una din rezolutiile pe care as vrea sa o implinesc anul acesta legat de blog se refera la review-uri: sa fac mai multe:D.
Incercand sa respect acest lucru am sa va spun parerea mea despre acest produs.

Titlul oficial : Oriflame Pure Nature Toner calmant cu extract organic de aloe vera si arnica.
Modul de prezentare: sticla de platic transparenta usor colorata (verde).   
Cantitate: 150 ml
Pret: varieaza inre 11 lei si 25 de lei, in functie de oferta curenta Oriflame

Iata descrierea facuta de Oriflame:
"Loţiunea tonică ultra-delicată răcoreşte şi împrospătează tenul. Extractele naturale din aloe vera şi arnică calmează pielea, pregătind-o pentru aplicarea cremei hidratante. Pentru toate tipurile de ten, in special pentru cel sensibil."
Sursa

Parerea mea:
Asa cum spune si eticheta, este recomandat pentru tenul sensibil.
Dupa folosire, pielea mea s-a simtit foarte bine, avand in vedere ca in jurul nasului si al gurii este foarte sensibila. Cand il aplic nu imi provoaca usturime, il simt bland cu pielea mea.Nu usuca excesiv.
Are un miros placut, subtil, de proaspta si verde (daca ma intelegeti :D)
Nu se consuma foarte repede, depinde cat de des il folositi. Eu il folosesc doar seara, dupa demachiere temeinica.
Un minus ar fi ambalajul si eticheta transparenta de pe spate, care face citirea informatiilor destul de grea.
Un exemplu:


Tousi multumim site-ului oficial pentru lista de ingrediente:
AQUA, PROPYLENE GLYCOL, PEG-60 HYDROGENATED CASTOR OIL, GLYCERIN, PHENOXYETHANOL,SODIUM CITRATE, METHYLPARABEN, ALLANTOIN, PARFUM, LACTIC ACID, PROPYLPARABEN, ALOE BARBADENSIS EXTRACT, ETHYLPARABEN, ARNICA MONTANA EXTRACT, POTASSIUM SORBATE, SODIUM BENZOATE

Multumita Adianei, am descoperit si un bun dictionar de ingrediente - cel al Paulei Begoun - Paula's Choice.
Il puteti consulta AICI. Dintr-o scurta privire asupra ingredientelor si o cautare in acest dictionar, nu pare a avea multe ingrediente daunatoare.

Concluzie:
Este un produs destul de bun, avand in vedere pretul  si firma.
Clar un preferat, gasindu-se si in favoritele 2012 .
Insa as dori sa incerc si altceva. Aveti recomandari?

See U Soon!