marți, 8 ianuarie 2013

NOTD: Make it gold!

Hello, hello!
Astazi vreau sa ma inseninez un pic si am sa va prezint aceasta manichiura.
Va povesteam zilele trecute ca am facut intoxicatie...se pare ca de fapt am varicela. Cine ar fi zis ca nu am scapat de bolile copilariei :D
De maine work from home si inchisa in casa pana duminica :(

Revenind la unghiute, iata ce mi-a iesit:




Am folosit:
  • ca baza, tratament Isabelle Dupont cu extract de alge - Lady's
  • essence Twilight Breaking Dawn part 2 - 03 A Piece of Forever 
  • essence colectia noua 112 Gold fever
Am purtat-o in preajma sarbatorilor si mi s-a parut foarte potrivita cu aceasta ocazie.
Nuanta 112 este destul de densa si poate fi purtata si singura pe unghii, in 2 straturi, insa mi-a placut mai mult aceasta combinatie.

Voua va place auriul pe unghiute?

See U Soon!