marți, 22 ianuarie 2013

NOTD: GR Jolly Jewels 111

Hello, hello!
Astazi am sa va prezint una din ultimele achizitii in materie de oje: Golden Rose Jolly Jewels in nuanta 111.


Am achizitionat-o de la standul Golden Rose din Cora Lujerului la pretul de 16 lei.
Aveau inca 2 nuante disponibile: roz si alb,iar din cate am inteles urmau sa mai primeasca nuante.

Poze blitz


Poze lumina naturala


Oja este aplicata in 2 straturi cu topcoat pe deasupra. Acoperirea este buna spre foarte buna, iar efectul dat de paiete este superb. La nuante as mai fi umblat,si la aceasta si la cea roz, cea din urma fiind un roz destul de puternic.

Rezistenta e ok,trebuie avut grija ca spre varful unghiei sa nu fie paiete mari, se pot agata si desprinde :).

Ce ziceti, va convinge?

PS: Ati vazut ce unghii scurte am?E prima oara cand le am asa scurte, mi s-au rupt rau :(. Trebuie sa le mai "ofer" un tratament intens cu ulei de masline. Voi ce trucuri pentru intarirea unghiilor folositi?

See U Soon!