luni, 14 ianuarie 2013

Last Week Photos (26)

Hello, hello!
Iata inca o saptamana care a trecut, bine ca am scapat de ea (a se subintelege - am scapat de varicela,pot iesi din casa, yupii!!).
Iata cum a fost saptamana mea.

 Good food for the party ...to bad I can't eat it :( / Mancare foarte buna pentru petrecere...pacat ca nu o pot manca :(
*Nota: initial am crezut ca am facut o alergie alimentara si evitam sa mananc oua,maioneza,mezeluri etc.
 
 Last night sky after snowing. No filters / Cerul azi noapte dupa ninsoare. Fara filtre

Make it gold!
 
 Breakfast time, all raspberry today / Timpul pentru micul dejun, totul numai zmeura astazi
 
Some of my 2012 favorites/ Cateva din favoritele mele 2012
 
Lunch...pasta à la moi / Pranzul...paste a la mine
 
Feathers for a mani ...it looked awful, definitely not my strong point / Pene pentru o manichiura ... arata groaznic, cu siguranta nu e punctul meu forte
 
Playing / Jucandu-ma
 
   I can't believe how beautiful and heavy snows. I was shocked / Nu-mi vine sa cred ce frumos si abundent ninge. Am fost socata.
 
 Sweet milk rice / Orez cu lapte
 
 Green and red, small glitter / Verde si rosu, sclipici mic.
 
Uite asa a fost saptamana mea, o saptamana in care am reintrat in bucatarie si am creat retete noi.
O saptamana in care, chiar daca am stat in casa, am profitat de acest lucru.
 
Voi ati avut o saptamana buna?
Va pup!
See U Soon!