duminică, 6 ianuarie 2013

Last week Photos (25)

Hello, hello!
E prima oara cand postez saptamana mea duminca, dar in acest fel imi cer scuze pentru lipsa de posturi de zilele acestea. Am fost plecata din Bucuresti,iar pe deasupra m-am ales si cu o alergie/intoxicatie alimentara cu manifestari foarte urate (inclusiv pe fata :( ).Acum tinem regim,luam antialergice..uf...sper sa nu raman cu semne pe fata :(

Trecand peste vaicarerile mele", iata cum a fost saptamana ce a trecut (saptamana din 2 ani diferiti :D)

Sleek Green / Sleek verde


 Getting ready for tonight / Ma pregatesc pentru diseara.

 Curling my hair .../ Ondulandu-mi parul...

 And the final result of my curls / Si rezultatul final al buclelor mele

 Ready to party / Gata sa petrec

 Playing Catan for the first time / Jucandu-ma Catan pentru prima data.

 NYE make-up / Machiajul de Anul Nou

 Making a caramel, banana and cherry cake. Sounds and looks delicious / Realizand un tort cu caramel, banane si cirese.Suna si se vede delicios.

 My aunt neighbor sheep's...cute / Oiile vecinei matusii mele...dragute

 Happy B-day uncle Jhon (sf. Ion) / La Multi Ani unchiule!

Aceasta a fost saptamana din 2 ani :D.
Sa speram ca saptamana ce vine o sa fie una buna si usoara.
Va pup.

See U Soon! :*