luni, 10 decembrie 2012

Review: Colectia mea de rimeluri Part II

Hello, hello!
Credeati ca am uitat? Nu. Astazi va prezint restul colectiei mele de rimeluri, in sepecial cele de la Oriflame.
In caz ca inca nu ati citit parerea mea despre primele rimeluri AICI le gasiti.

Am sa va arat genele mele naturale, care nu sunt nici foarte dese si in niciun caz lungi.



Incepem in ordine alfabetica cu rimelurile Oriflame:

HYPERSTRECH:
L-am achizitionat in campania de lansare Oriflame, la un pret in jur de 13 lei. Are o perie "spirala", care nu defineste foarte bine genele, chiar lipindu-le.




MAXILASH:

Rimel cu 2 laturi pieptane, o latura cu dinti mici si desi, una cu dinti mari si rari.Aplicarea este destul de grea, existand mereu riscul sa ma murdaresc la baza genelor, exact cum veti vedea in poze.


Aplicare cu pietanele cu dintii mici si desi:

Aplicat cu partea cu dintii mari si rari:



Aplicat cu ambele parti ale periei, mai intai dintii mici si desi, apoi cei mari si rari:



VERY ME
Este preferatul meu din rimelurile Oriflame pe care le detin.
Aplicatorul are peri de diverse dimensiuni, mai mici si mai mari, rigizi. Ofera un volum bun si face genele sa para mai dese.Imi place si ambalajul, fiind mai mic decat un rimel obisnuit, usor de transportat in geanta sau portfard.




WONDER LASH

Aplicatorul are pe o parte peri foarte mici, iar pe o parte peri mai lungi,rigizi. Perii mari ofera alungire, cei mici densitate.Pentru o aplicare cu rezultate bune e nevoie de timp si grija, pentru a nu murdari pleoapa la baza genelor. Daca sunteti pe graba, nu-l recomand.

Aplicat cu perii lungi:


Aplicat cu ambele randuri de peri, mai intai cei lungi, apoi cei scurti:



RIMELURILE LADY'S CATHERINE ARLEY COLORATE

MARO

Un rimel cu miros ciudat si consistenta destul de grea.Peria clasica face ca aplicarea sa se faca uniform si sa delimiteze bine genele, insa culoarea nu este foarte puternica. Dupa mai bine de opt ore de la aplicare, in cazul meu, ochii incep sa ma usture.


MOV

Are aceleasi caracteristici ca si cel maro, inclusiv ca dupa opt ore incep sa ma usture ochii. Nu cred ca este o formula prea buna. Imi pare rau ca pe gene nu se vede mai intens.



Cam aceasta a fost colectia mea de rimeluri.
Recunosc ca in aceasta parte nu prea s-au gasit preferatele mele.Ar trebui sa incetez sa imi mai iau rimeluri pentru o perioada si sa le folosesc pe acestea.Insa ma mananca palma la vreo' 2 rimeluri colorate de la Pastel, uf!

Voi folositi constant un rimel sau va place varietatea?

See U Soon!