sâmbătă, 8 decembrie 2012

Obsesii / Obssesions

Hello, hello!

Nu cred ca am apucat sa va spun prea multe despre obsesia mea legata de semnul pacii.
Sunt o mare iubitoare a acestui semn si colectionez tot ce se poate cu acesta de la sosete la caiete si alte articole.

I don’t think I got to tell you too much about my obsession linked with peace sign.
I am a big lover of this sign and I’m collecting all I can with this sign, from socks to notebooks and other objects.

Cele  mai mult obiecte sunt cuprinse in colectia mea de bijuterii si accesorii, colectie pe care tot timpul tind sa o maresc.
Cautand noi obiecte cu semnul pacii am dat peste acest site de moda koreana cu preturi mici Clothingloves , un site care pune la dispozitie pe langa mult iubitele mele bijuetrii si o gama larga de haine atat de dama cat si barbatesti, incluzand jeansi dama, rochii de mireasa si rochii de ocazie.

Most objects are included in my accessories and jewelry collection, collection that always tends to increase.
Looking for new objects with peace sign I came across this site with korean fashion at wholesale prices Clothingloves, a site that offers, beside my loved jewelry, a wide range of clothes for men and women, wholesale womens jeans wedding apparel  and occasion dresses.

Uitandu-ma la sectiunea bijuteriilor, ia uitati peste ce am dat:

Looking at jewelry section look what I found:

Peace Sign Long Necklace

 

Acesta sa ma bucur din plin de obsesie:

Abstract Peace Pendant Chain

Nu-i asa ca sunt exact ce imi lipsesc mie colectiei?

Don't you think they are exactly what I need for my collection? 

Va invit sa va uitati pe site , il gasiti AICI.
I invite you to take a look at the website, you can find it HERE.
 

PS: Puteti vedea colectia mea de bijuterii cu semnul pacii AICI. You can see my peace sign jewelery collection HERE.  

See U Soon! 

Aceasta este o postare sponsorizata.