duminică, 9 decembrie 2012

NOTD: Sugar Dazzle

Hello, hello!

Astazi am sa va arat o manichiura purtata saptamana trecuta, dar care mi-a palcut super mult si pe care am sa o repet de sarbatori, cred. Nu este in culorile tematice, dar este una festiva.

Produsele folosite:
  •  tratament unghii-baza peel off essence Ready for Boarding
  • Oriflame Neo Chic in nuanta Sugar Pink
  • Avon top coat in nuanta Fuchsia Dazzle
  • Lady's Impala intaritor de unghii pe post de top coat "sigiliu"
 Sa va arat ce mi-a iesit:




Poze facute cu telefonul, lumina zilei:



Sunt foarte incantata de rezultat.
Baza de la essence are un miros ciudatel, de silicon pentru geamuri (daca stiti mirosul), dar asta din cauza compozitiei asemnatoare. Cu toate ca este alba, pe unghie devine incolora.
Peste aceasta am aplicat doua straturi de Sugar Pink. Trebuie sa aveti grija, am constatat ca au aparut "denivelari" pe unghie datorita bazei.
Indepartarea nu s-a facut super usor, insa baza essence a scutit timpul petrecut in inlaturarea manichiurii.Se vrea a fi o baza pe care sa o indepartezi prin metoda "decojire". Nu se indeparteaza foarte repede, trebuie sa insisti pana gasesti o portiune de unde sa poti trage stratul de vopsea.Nu se ia dintr-o bucata, ci pe portiuni.

Sclipiciul l-am aplicat folosind tehnica buretelui. Imi place finish-ul pe care il confera aceasta tehnica. Se poate aplica si prin metoda clasica, aplicarea cu pensula, prin tapotarea acesteia pe unghie.
Am sigilat cu intaritorul Impala. Este necesar un sigiliu deoarece paietele sclipiciului sunt destul de mari si se pot "agata".

Eu ador aceasta manichiura si cele realizate folosind aceeasi tehnica, cu alte tipuri de sclipici.
Fiind sezonul de sarbatoare, ne putem permite sa purtam sclipici mereu.

Voi folositi sclipici in manichiurile voastre in acest sezon?

See U Soon!