sâmbătă, 22 decembrie 2012

NOTD: Happy Christmas Nails!

Hello, hello!
Imi cer scuze pentru postarile rare din aceasta saptamana, dar a fost una nebuna si obositoare rau!
Atat de obositoare ca nu mai stiu ce fac! M-am trezit (cred) in toiul noptii (ora 1) si mi-am sunat prietena, insa eu nu imi aduc aminte de acest lucru. Sis' sorry daca te-am deranjat sau ingrijorat. De la oboseala se trage :D

Totusi alaltaseara am reusit sa ma destind un pic creand urmatorul model pe unghii.

Am folosit:
  • noua mea oja China Glaze Exotic Encounters luata de pe Beauty in the Bottle
  • culorile acrilice
  • pensule si instrumente de punctat 
  • am "sigilat" cu intaritorul de la Impala - Lady's (nu apare in poza)
Unghiutele:







La mana stanga am gresit un pic fulgul de zapada. L-am "aranjat" eu sa arate decent.
Ramane sa vad in ziua de Craciun ce voi purta.
Voi stiti deja ce vreti pe unghiute?

See U Soon!