luni, 3 decembrie 2012

Last Week Photo (20)

Hello, hello!
Iata-ne intrati in luna cadourilor, asteptand Mosii (Nicolae si Craciun).

Pana sosesc ei, am sa va arat cum a trecut saptamana mea:




Failed attempt of galaxy nails / Incercare nereusita pentru unghii galaxy



Delicious / Delicios


Pink day today / O zi roz


Lady bug / Gargarita


Full moon tonight (or that is how it look) / Luna plina in aceasta noapte ( sau asa pare)


Every time I see this I smile / De fiecare data cand vad asta zambesc

 
Alice had a vision again - pigment ,essence twilight breaking dawn part 2 collection


Happy National Day Romania / La Multi Ani Romania!


Something sweet / Ceva dulce


My pink moustache nails / Unghiile mele roz cu mustati


Deja v-am aratat cateva NOTD pe care le voi prezenta saptamana aceasta.M-am jucat si eu un pic.

Saptamana voastra a fost placuta?

See U Soon!