duminică, 25 noiembrie 2012

Review: Colectia mea de rimeluri

Hello, Hello!
M-am gandit ca ar fi cazul sa va fac cunostinta cu colectia mea de rimeluri, sa va spun care sunt preferatele mele.
Este destul  de maricica si alternez folosirea lor, dandu-le cate o sansa fiecaruia in parte.



Iata colectia ( de la stanga la dreapta):
•    Astor AirMax waterproof
•    Astor Big Boom
•    Avon Super Drama
•    Avon SuperShock
•    Essence get BIG lashes
•    L’Oreal Volume Million Lashes
•    Maybelline One by One Volume Express
•    Oriflame VeryMe
•    Oriflame MaxiLash
•    Oriflame HyperStretch
•    Oriflame WonderLash
•    Chaterine Arley – mov
•    Chaterine Arley – maro

Astazi va prezint prima jumatate a colectie,urmand ca partea a 2-a , cu rimelurile Oriflame si Catherine Arley sa vi le prezint intr-o alta postare.
Am sa va arat genele mele naturale, care nu sunt nici foarte dese si in niciun caz lungi.




In ordine alfabetica, iata rimelurile:

ASTOR  AIRMAX  Waterproof
L-am comandat de pe 1001cosmetice.ro si imi doream varianta normala, fara rezistenta la apa, insa nu am fost atenta la ce am comandat. Nu sunt foarte incantata de formula, la aplicare tot timpul imi murdaresc baza pleoapei si se indeparteaza destul de greu de pe gene cu demachiantul meu obisnuit (PlantActiv).





ASTOR BIG&beautiful BOOM
Comandat tot de pe 1001cosmetice.ro, are o periuta clasica groasa. La aplicare de asemenea ma murdaresc la baza pleoapei. Mi le alungeste destul de bine si parca par si un pic mai dese.




AVON SuperDrama
Lansat de curand am fost incantata de culoarea ambalajului si dornica sa incerc noul tip de periuta , cu straturi. Insa nu sunt foarte multumita. Nu separa bine genele, lasandu-le uneori destul de incarcate, lipite intre ele.





AVON Super Shock
Unul din preferatele meu, e mereu prezent in colectia mea, in diferitele ambalaje. Imi place periuta care face aplicarea usoara si precisa, separand bine genele, alungindu-le ok, si facandu-le sa para mai dese.




Essence get BIG lashes
Are o periuta clasica, groasa.Nu le alungeste foarte mult, insa le face sa para mai dese.





L’OREAL  VOLUME MILLION LASHES
Un alt produs favorit pe care l-as recumpara fara sa stau pe ganduri. Periuta are o forma bombata, cu peri  micuti care ajuta la o buna aplicare. Ofera alungire si in acelasi timp le face sa para mai dese. Procedeul de aplicare l-am vazut intr-un tutorial Alexandru Abagiu – make-up  artist pentru L’Oreal. Trebuie miscata peria de la stanga la dreapta si in sensul de crestere al genelor , de la baza la varf. Aplicare in acest mod ofera un rezultat diferit fata de aplicarea clasica de la baza genelor spre varf.





Maybelline ONE by ONE volume Express
Tot un rimel in topul meu, cu o perie asemanatoare cu cea L’Oreal ce permite o buna aplicare si separare a genelor.Ofera o alungire foarte buna.




Cam acestea ar fi rimelurile mele. In machiaje  complete ale ochilor efectul este mult mai spectaculos.

In pozele prezentate, rimelul este aplicat intr-un strat pe genele superioare. Pe cele de jos nu am aplicat in mod expres rimel.

Am sa revin si cu parerea despre rimelurile Oriflame, cel mai probabil saptamana viitoare.
Voi aveti rimeluri preferate? Din cele prezentate de mine ati folosit vreunul?

See U Soon!