marți, 13 noiembrie 2012

LOTD: B-DAY

Hello, hello!
Astazi am sa va prezint machiajul pe care l-am purtat de ziua mea, seara, la "petrecerea" cu prietenii.
Cu acelasi machiaj m-am inscris si la concursul organizat de Ami  pe care il organizeaza cu ocazia zilei sale de nastere. La multi ani Ami!(e ziua ei astazi).

Pozele sunt facute noaptea, cu blitzul.








Poze realizate cu telefonul:


Si trebuie sa va arat si unghiutele, am folosit combinatia mea preferata, pe care v-am aratat-o AICI:

Am folosit:

FATA:


  • Vichy Normaderm
  • baza de machiaj Oriflame Giordani Gold
  • crema coloranta pentru ascunderea si tratarea petelor si cosurilor
  • fond de ten Rimmel Wake Me Up nuanta 100 Ivory
  • Maybelline Mineral Pure Foundation nuanta 04 Vanilla Rose/Beige Rose
  • bronzer Isabelle Dupont in nuanta b52 Honey - contur
  • ELF Healty Glow Bronzing Powder - iluminare
  • Maybelline Mineral Pure Blush in nuanta 20 Moonlight Mauve
OCHI:


  • ca baza MAC Paint Pot nuanta Soft Ochre
  • tot ca baza Nyx Jumbo in nuanta Cherry
  • paleta Sleek Glory in combinatia de mai jos (3,4)
  • paleta Sleek Me myself and Eye  in combinatia de mai jos (1,2,5)
  • tus gel essence nuanta 01 midnight in Paris
  • creion Avon Arabian Nights in nuanta Purple
  • rimel L'Oreal Million Lashes
  • creion sprancene essence in nuanta brown





BUZE:


  • creion contur Oriflame VeryMe nuanta Nude
  • elf all over stick in nuanta persimmon
  • elf super glossy lip shine nuanta Pink Kiss
Cred ca v-ati dat seama ca imi plac culorile puternice. A fost ocazia perfecta sa folosesc culorile tari din paletele Sleek si creionul Jumbo Nyx. In general la petreceri sau la evenimentele la care particip seara folosesc culorile tari sau mai inchise in combinatii diverse.

Voi folositi culori puternice cand vine vorba de ocazii? Sau preferati stilul clasic, discret, mai simplu?

See U Soon!