luni, 12 noiembrie 2012

Last Week Photos (17)

Hello, hello!
Iata ca a trecut si saptamana 17, a trecut si ziua mea, vine cu pasi repezi Mosul Nicolae etc....
Sa nu deviem de la subiect, am sa va prezint saptamana mea.

Inca o veste buna, instagram a lansat profilul online, acum nu ai neaparat nevoie de un telefon performant pentru a avea un cont.
Pe mine ma gasiti aici : http://instagram.com/abyukina

Saptamana 17:


Good morning! Today is a purple day/ Buna dimineata! Astazi este o zi mov

Morning sky!/ Cerul diminetii!


Toamna


Experiment


I am in love / M-am indragostit


My firends thank you for the lovely b-day gifts / Prietenii mei va multumesc pentru adorabilele cadouri


Happy B-Day to me / La multi ani mie
My beautiful b-day gifts from my coworkers / Superbul meu cadou din partea colegiilor de munca
Let's have a drink / Hai sa bem ceva


Make-up


My beautiful flowers from my brother, sister-in-law and nephew/ Frumoasele mele flori de la frate, cumnata si nepot


Yummmmmmmmmm


Uii, o saptamana plina de lucruri fumoase ( dupa cum vedeti un lai-motiv in postarile mele de saptamana aceasta).

See U Soon!