vineri, 30 noiembrie 2012

Goodies: Gaudeamus, Black Friday, Oriflame, Avon


Hello, hello!
Vreau sa urez "La Multi Ani!" tuturor celor care isi serbeaza astazi onomastica cu ocazia Sfantului Andrei. Dragi Andree, Andrei, Andrute,Adriani etc. sper ca ati petrecut alaturi de cei dragi sau ca inca petreceti.

Astazi am sa va arat ce mi-am achizitionat in ultima perioada, profitand de targul Gaudeamus, de black friday sau alte reduceri.


Am asteptat tot anul targul de carte Gaudeamus, m-am pregatit din timp si mi se pare ca trecut foarte repede. Am fost in a 3-a zi,pe 23 noiembrie, vineri seara, obosita dupa o zi de munca, si m-am dus tinta la standurile preferate. Era si foarte aglomerat, multe lasari, nu am mai avut rabdarea necesara sa analizez toata oferta. Tanjesc dupa perioada in care aveam timp si nu profitam de el. As fi avut nevoie acum de acel timp.

Iata si prada mea de la targ:

  • partea a 3-a din Fifty Shades - Cinzeci de umbre descatusate de E.L. James - Editura Trei
  • partea a 2-a din seria Divergent - Insurgent de Veronica Roth - editura Leda (parte a grupului editorial Corint)
  • partea a 2-a din seria Paranormal - Supranatural de Kiersten White - editura Leda (parte a grupului editorial Corint)
  • cartea a 4-a din seria Fetele Gallagher - Doar cei buni spioneaza de tineri - de Ally Carter -  editura Leda (parte a grupului editorial Corint)
Am trecut in vizita pe la Rao (aceeasi promotie ca intotdeauna, reducere in functie de numarul de carti), pe la Litera - reduceri de 25%, la Adevarul - carti incepand de la 3,99 - seria Jule Verne etc.

Dupa cum ati observat eu am vizitat targul in ziua de black friday. Profitand de aceasta zi,am comandat restul cartilor pe care le doream de pe site-ul Elefant.ro unde reducerile au fost de 45% si 40%, mult mai bune decat la targ. Iata ce am cumparat:
 
  • cartea a 2-a din seria Dispozitive Infernale - Printul Mecanic de Cassandra Clare - editura Leda (parte a grupului editorial Corint)
  • cartea a 2-a din seria Uratii - Frumosii de Scott Westerfeld - editura Leda (parte a grupului editorial Corint)
  • cartea a 3-a din seria Ingerul noptii (hush hush) - Tacere de Becca fitzpatrick - editura Liter
Cred ca ati observat ca toate sunt continuari. In ultima vreme toata lumea scoate astfel de serii, cu multe volume. Imi e dor de posvestiile dintr-o bucata.

Profitand de reducerile de Black Friday oferite de aproape toate site-urile, inclusiv cele de cosmetice, mi-am achizitionat mult laudata keratina lichida de pe triodeluxe.ro si prima mea oja Barry M - nuanta 309 Strawberry de pe myashop.ro ( impreuna cu un cadou de Craciun pentru cineva drag, asa ca nu pot sa il divulg).


Luni am plasat si comanda din catalogul Oriflame - campania 16, unde mi-a starnit curiozitatea creionul dermatograf pentru ochi din gama Sparkle in Paris - nuanta Purple Shimmer.
Nu am rezistat tentatiei si mi-am luat si gentuta Feminine, o geanta eleganta, cu bretea de umar lantisor auriu.Este marisoara, incape portofelul, telefonul si inca cateva accesorii.
Iar dintr-un back order (din campaniile trecute, produse care nu au fost pe stoc) am primit bureteii din celuloza pentru fata.


 De la AVON, din campania trecuta mi-am achizitionat:

  • setul Naturals cu extract de trandafir - demachiant si crema de fata iluminanta;
  • top coat color trend cu sclipici in nuanta Fuchsia Dazzl;
  • spumant de baie cu aroma de mere in ambalaj bradut;
  • spumant de baie cu aroma de trandafiri .
Am trecut si pe la standul essence din Marionnaud de unde mi-am completat colectia de oje :

  • nuanta 86 a lovely secret;
  • nuanta 04 iced latte.
In ziua de black friday am profitat si de oferta Sigmabeauty.com :  transport gratuit la orice comanda. A fost mica comanda, o singura pensula, dar de abia astept sa o primesc.

Eu cred ca a fost o prada destul de mare,cu exact ce aveam nevoie.
Ok, recunosc,nu aveam nevoie, ci imi doream, si lista era mai lunga, dar stiti vorba aceea: "nemultumitului i se ia darul"...

Voi ati profitat de ofertele de black friday?

See u Soon !