sâmbătă, 17 noiembrie 2012

GOODIES: essence Twilight Saga Breaking Dawn part 2


Hello, hello!!
Sunt super happy! Am gasit in sfarsit colectia essence Twilight Breaking Dawn part 2 in magazinele romanesti!! Cadoul pe care il asteptam de mult!
Le-am gasit la standul essence din Complexul comercial Grant - Piata Crangasi. Am fost si la Marionnaud Orhideea, dar inca nu le primisera.

Super happy!!


Nu mi-am luat chiar toata colectia. Nu mai aveau oja pe negru cu sclipici si nu mi-am luat nici rujul, luciul rosu si pudra iluminanta. In rest, ale mele sunt! muhaha ha ha (acesta e un ras malefic :-D).

Preturile sunt foarte accesibile, va pot spune orientativ: ojele si luciul de buze (daca nu ma insel) 10 lei; blush-ul 14 lei, pigmentii in jur de 13 lei, la fel si eyelinerele.

Haideti sa vi le prezint.

Ojele (de la stanga la dreapta):


  •  02 ALICE HAD A VISION - AGAIN

  • 01 JACOB'S PROTECTION

  • 03 A PIECE OF FOREVER

 De abia astept sa le incerc pe unghiute. Primele doua au particule de sclipici care se vad superb in sticluta. Sa speram ca si pe unghii se vor vedea la fel. Au un gramaj de 10 ml si sunt fabricate in Luxemburg.

Eyeliner-ele Glitter si Luciul de buze:

  •   01 ALICE HAD A VISION - AGAIN

  • 02 JACOB'S PROTECTION



 Primul swatch reprezinta o linie trasata cu pensula, la urmatorul sunt mai multe aplicari.
Au un gramaj de 4 ml, un termen de valabilitate de 6 luni din momentul deschiderii si sunt fabricate in Luxemburg.

  • Luciul de buze 01 alice had a vision -  again



 Are un gramaj de 4 ml, un termen de valabilitate de 12 luni din momentul deschiderii si fabricat in Polonia.
Aplicatorul este foarte interesant, in tub se pot observa particule de sclipici, insa pe buze sunt foarte discrete, aproape invizibile. Nuanta pe buze nu este atat de intensa ca in tub.

Pigmentii (pentru ochi si corp) si blush-ul:


  •  01 JACOB'S PROTECTION





O nuanta superba de gri - grafit cu aspect metalic.


  • 02 ALICE HAD A VISION - AGAIN 


Un amestec de mov cu negru/gri. Aplicat intr-un strat foarte subtire poate fi mai mult negru dact mov.

  • 03 A PIECE OF FOREVER



Un pigment stralucitor, un amestec de fard crem cu sclipici auriu.

  • 04 EDWARD'S LOVE 
 


Pigment format dintr-un amestec de fard negru - indigo cu sclipici multiculor. Superb pentru machiaje de seara/petrecere/fantezie. A doua poza este facuta cu blitz-ul pentru a vede un pic modul in care se vede sclipiciul.

Toti pigmentii au un gramaj de 2 grame, un termen de valabilitate de 36 de luni din momentul deschiderii si sunt fabricati in Polonia.

  • BLUSH-UL 01 RENESMEE RED


Am fost reticenta in achizitionarea lui fiind foarte rosu in ambalaj, dar aplicat cu grija poti evita o nuanta asa intensa. 
Are un gramaj de 5,5 grame, o perioada de valabilitate de 24 luni de la deschidere, fabricat in Polonia.

Precizez ca denumirile le-am scris asa cum sunt pe etichete ( litere mari sau mici).
Aceasta este colectia mea Twilight. Nu stiu inca daca imi voi lua si restul produselor, insa de abia astept sa ma joc cu acestea.
Voua care va plac cel mai mult si cel mai mult?

See U Soon!