duminică, 28 octombrie 2012

REVIEW: A-Derma Exomega

Hello,hello!

Iata-ma ca revin cu un nou review la un produs de data aceasta dermato-cosmetic.
Este vorba de crema emolienta de fata si corp A-Derma Exomega.

In urma cu ceva timp am „dezvoltat” o iritatie puternica a mainilor cu care inca ma lupt (din pacate) manifestata pe langa mancarimi puternice si de uscarea excesiva a  mainilor (ducand pana la crapare).
In urma consultarii a 2 doctori dermatologi diferiti am aflat ca este  vorba de o sensibilitate marita (sau alergie) la diversi  factori de mediu (in special praf) sau la diversi coloranti sau ingredienti din cosmetice, parfumuri, prafuri de curatat si chiar alimente. Oricum problema nu a fost lamurita in totalitate.
Urmez un tratament cu un protopic (se spune ca nu afecteaza oasele dupa perioade lungi de tratament precum medicamentele cu hidrocortizon) care imi da batai de cap un pic.
Ideea este , ca la recomandarea dermatologului, am dat peste aceasta crema.

Este vorba de A-DERMA AVOINE RHEALBA –EXOMEGA – crema emolienta pentru fata si corp pentru piele atopica si foarte uscata.





 Iata ce spune producataorul despre ea:

„ Crema emolienta cu Omega si vitamina B3 pentru fata si corp:
•    Reduce uscaciunea cutanta, gratie proprietatilor sale hidratante si emoliente
•    Calmeaza iritatia, reducand astfel senzatia de disconfort cutant
•    Intareste bariera cutanta, protejand astfel pielea de patrunderea unor potentiali alergeni

Este un produs fara parfum,fara parabeni, hipoalergenic si non-comedogen, recomandata si in ingrijirea bebelusilor.

Conform studiilor, dupa 10 zile de utilizare a cremei Exomega pe 66 de subiecti s-au observat urmatoarele, legate de starea pielii:
•    Piele hidratata 91%
•    Piele imbogatita in lipide 91%
•    Piele mai supla 91%
•    Senzatia confort cutant 82%
•    Piele moale 76%
•    Calmarea iritatiilor 69%.”

Modul de prezentare:
Tub cu capac (nedesurubabil), cantitate 200 ml.



Modul de utilizare:
Aplicati crema de 2 ori/zi in medie (dupa curatarea in prealabil a pielii cu un sapun foarte bland) pe zonele uscate ale fetei si corpului. Masati usor dupa aplicare.

Sursa : ambalajul produsului ( mai jos poza):




PAREREA MEA:

Va spun din start ca eu am folosit-o doar pentru maini si foarte rar pentru fata.Am purtat-o si o port cu mine peste tot folosind-o de fiecare data dupa ce m-am spalat pe maini sau cand am simit nevoia.

Intr-adevar nu are parfum si are un miros un pic mai ciudat (cel putin din punctul meu de vedere), dar te obisnuiesti cu el.

Este o crema foarte grasa, ai nevoie de o cantitate mica pentru a iti da cu crema mainile, de marimea unei bomboane M&M.



Intra foarte bine in piele si iti lasa o pelicul matasoasa  care te protejeaza de factorii externi. Aceasta nu tine la infinit, dar destul de mult ca sa fii in siguranta :-).

Dupa o folosire de minim 10 zile aspectul pielii mi s-a imbunatati vizibil, pielea nu mai este crapata si nici  atat de iritata.

Am folosit-o de vreo’ cateva ori si pentru fata in perioada in care pielea era foarte deshidrata si descuamata (in jurul narilor si a barbiei). In cel mult 2 zile pielea si-a revenit.

Va las si ingredientele prezente pe cutie, dupa cum stiti nu sunt foarte atenta la acestea ( greseala mea), dar va puteti informa asupra acestora.


Poate fi achizitionata doar din farmacii.

Singurul minus pe care il are este pretul destul de mare, in jur de 60 ron, insa gramajul de 200 ml poate tine o perioada destul de mare (ai nevoie de o cantiate mica de produs ).

Este produsa in Franta, Paris si importata in Romania de Mediplus Exim SRL.

Gama lor de produse este destul de cuprinzatoare avand produse de igena (ulei de curatare, spuma de curatare), produse emoilente (crema, balsam, lapte de corp) si produse complementare (sampon spuma, spuma de baie calmanta).

Nota mea pentru ea este de 9 din 10. Sunt multumita de rezultate obtinute cu aceasta.

Voi ati incercat produsele A-Derma?

See U Soon!