sâmbătă, 20 octombrie 2012

NOTD: Don't be Jaded

Hello, hello!
Se pare ca in ultima vreme v-am prezentat doar unghiute, dar nu ma pot abtine :D.
Pana va arat cum mi-au iesit "unghiile de catifea" am sa va arat ce am purtat pe unghii saptamana aceasta si cum am transformat aceeasi manichiura intr-una noua.

Cred ca ati vazut in postarea ACEASTA cele mai noi achizitii de la Avon in materie de oje.
Astazi va prezint una din cele 2 noi nuante, Don't be Jaded (nu fi obosit) o nuanta superba de verde deschis-mint-jad.
Am purtat-o 2 zile pe unghii simpla, iar apoi i-am adus o imbunatatire :D
Iata :





Am aplicat pe inelar un model cu oja Essence 38 Choose Me! si o placuta No Name:


Iar dupa 2 zile am aplicat oja crackle de la Oriflame nuanta blue:


 Iata toate produsele folosite:




  • ca baza intaritorul pentru unghii de la Impala
  • Avon Don't be Jaded
  • modelul de pe inelar essence 38 Choose me!
  • iar ulterior crackle (graffiti) Oriflame nuanta Blue - gama VeryMe
Nuanta Avon este superba, chiar am primit complimente pentru ea.
Iar combinatia cu oja graffiti mi se pare super haioasa :-), un mod de a inveseli ziua .

See U Soon!