vineri, 26 octombrie 2012

NOTD: BuHuHu - Halloween

Hello, hello!
In primul rand vreau sa va multumesc pentru interesul acordat giveaway-ului organizat si sper ca ve-ti trece sa ma vedeti (a se intelege blogul :D) si dupa incheierea acestuia.
In al doilea rand vreau sa imi cer scuze pentru calitatea urmatoarelor poze, sunt facute cu telefonul la lumina zilei ( aparatul a ramas fara baterie :-( )

Trecand peste scuzele de rigoare (pe care sper sa nu le mai invoc cu alta ocazie), am dorit neaparat sa va arat aceasta manichiura, chiar daca nu este foarte reusita. Insa este prima realizata cu tatuaje pentru unghii (water decals) si in cinstea Halloween-ului , a acestei sarabatori americane pe care nu am sarbatorit-o vreodata :D

Este realizata cu oja Gabrini multivitamin nuanta 15 castigata la concursul Catalinei (care apropo are un nou concurs ;) ).





Peste cele 2 straturi de oja uscate bine am aplicat tatuajele achizitionate de pe PinkNails  si am sigilat cu un top coat ( Essence gel look). Dar fiind tarziu am adormit si mi-am lasat urme pe unghiute :D Cui i se mai intampla???

Poze cu aparat cu blitz ( nu se vad foarte bine tatuajele)



Poze cu telefonul:



E haiosa aceatsa manichiura, nu e asa??

Sper ca v-a placut acest NOTD si va invit sa va inscrieti la Giveaway  AICI  (in cazul in care nu v-ati inscris).

See U Soon!