vineri, 14 septembrie 2012

Goodies: Yves Rocher Septembrie

Hello, hello!

Astazi va prezint ultimele bunatatie de la Yves Rocher. Yupiii!! Am asteptam mult aceasta comanda!
Ghiciti de ce???
Am achizitionat noul BB Cream lansat de ei. Tare curioasa sunt :D

Asa ca iata bunatatile mele si ale colegei mele de munca, Ramona.




Comanda a costat 104 ron si a constat in:
  • BB Cream
  • Tus pentru Ochi Couleurs nature ( Ramona)
  • 3 produse cu 30 de lei ( Roll on bumbac, roll on ceai verde, gel de dus cedru belu) + sacosa verde cadou
  • Cadou 2 masti de fata: Masca-Film Pureté Végétale + Masca-gel pentru ten
  • Cadou un set format din pix si creion cu model haios
  • Transportul gratuit ( comanda peste 99 ron)
  • Catalogul Revista Frumusetii





Roll on-ul cu bumbac este preferatul meu, v-am vorbit despre el AICI.
Sacosa este foarte folositoare, o pui in geanta, nu ocupa spatiu.
Din cate stiu de la Ramona, considera tusul de ochi printre cele mai bune si rezistente incercate de ea.
Iar BB Cream-ul...de abia astept sa vad. La o prima impresie, pe mana mi se pare foarte deschis, dar pe ten  toate BB Cream-urile se adapteaza altfel. Va pot spune ca are un parfum foarte frumos si discret, a flori proaspete. O sa urmeze e perioada de testare si promit ca ii fac review.

Pe site-ul Yves Rocher promotiile continua.Am vazut ca au lansat si un fond de ten nou. Am fost tentata, dar mai am inca 4 din care am consumat foarte putin si nu avea rost sa imi mai iau inca unul :D.

Pentru o comanda minima de 49 ron va puteti alege cadoul : setul de 2 masti de fata ( pe care mi l-am ales si eu), o umbrela haioasa sau un cadou surpriza.
Pentru o comanda minima de 79 de ron primiti cadou setul format din pix si creion plus demachiantul pentru ochi sensibili.
Iar transportul gratuit la o comanda minima de 99 ron.

Credeti-ma ca acest prag se atinge usor, la cate bunatati exista. Daca nu, o comanda impreuna cu o prietena rezolva problema :)

Pe voi ce va tenteaza ??



See U Soon!