sâmbătă, 1 septembrie 2012

Favoritele lunii August

Hello, hello.
A trecut si luna August, ultima luna de Vara. In acest caz bun venit Toamna!
Va prezint produsele pe care le-am folosit cel mai des in cursul lunii august ( exceptand produsele pe care le folosesc mereu - deo burjois, samponul Nivea etc.).

In lista nu am trecut gelurile de dus deoarece le folosesc alternativ, in prezent avand cel putin 3 diferite la baie :D.

Iata ce am folosit:

Fata:
  • crema Normaderm Vichy
  • Crema de fata Anew Aqua Youth cu SPF 15
  • Crema de ochi Anew Clinical eye lift
  • Optimals Time Relax crema de ochi
  • Oriflame Pure Skin crema colorata pentru ascunderea si tratarea petelor si cosurilor
Make-up:
  • ELF Perfection Complexion
  • Pudra de fata FlorMar
  • Paleta Sleek Glory
  • Perlute iluminatoare AVON
  • gel tus Essence nuanta 01 Midnight in Paris
  • Rimel Maybelline One by One Volum Express
Am folosit foarte des si samponul uscat  Oriflame Hairx Pure Balace pentru a prelungi durata intre spalari a parului.Cu cat il speli mai des cu atat se ingrasa mai des, asa ca incerc sa-mi dezobisnuiesc parul de aceasta metoda :D

Nu sunt multe, in general sunt constanta si fidela produselor pe care le folosesc.Demachiantul e acelasi Plant Activ - Review AICI,samponul acelasi Nivea, apa termala inca La Roche Posey etc.

Voi ati avut multe preferate in august?

See U Soon!