vineri, 24 august 2012

Three Green Fridays

Hello, hello!
Cred ca deja o cunoasteti pe Monique. Ea ne-a propus o provocare pentru a putea sa ne cunoastem mai bine in blogosfera, o provocare foarte interesanta, in colaborare cu Oana .

Este vorba de o serie ce implica nailart, make-up si outfit in care vedeta principala sa fie o culoare. Saptamana trecuta, prima din acest proiect, a fost dedicata culorii "ROSU".
Saptamana aceasta culoarea vedeta este "VERDE".
Daca saptamana trecuta nu am apucat sa particip, saptamana aceasta nu am dorit sa ratez aceasta provocare.
Mi-am facut planul si am purces...dar cum socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din targ, rezultatul ( in categoria nailart) a fost ...dezamagitor. Dar macar am incercat :D ( sa ma scot).
Va las rezultatele mele:




 Acestea le-am folosit:


Cu ce va seamana??? Daca nu reusiti sa va dati seama , va las video-ul cu tutorialul care m-a inspirat si ce ar fi trebui sa iasa:

Da! Trebuiau sa semene cu o felie de Kiwi.

Oricum, e incercat, poate il refac :D

Trecand la partea de machiaj, acesta a venit pe loc, fara planuri.
Asa mi-a iesit:

Va las doar cu aceasta poza, machiajul si detaliile vi le prezint maine.

Ce ziceti de proiect, nu-i asa ca e interesant?
Tare curioasa sunt sa vad ce culoare va fi saptamana viitoare :D

Ce ziceti, va incumetati si voi data viitoare ?

See U Soon!