luni, 27 august 2012

Review: VICHY NORMADERM

Hello, hello!

In sfarsit! Va promit acest review de muuult si in sfarsit reusesc sa il scriu.
DA, reviw  la Vichy Normaderm.
Cred ca ati citit o groza de pareri, mai ales in cadrul campaniei de testare pe care acestia au desfasurat-o cu ceva vreme in urma, in luniile mai-iunie.
Tot datorita unei astfel de campanii am intrat si eu in posesia unei creme Normaderm, multumesc pe acesta cale Ionny.

Varianta care am primit-o a fost cea de 30 ml cu instructiuni in limba italiana si engleza.

Crema este destinata tenului cu probleme, iar conform site-ului corecteaza cele 6 semne principale ale tenului cu probleme:
  •    Imperfectiuni
  •    Pori dilatati
  •   Luciu
  •  Roseata
  •  Pete post-acnee
  • Relief neuniform
Am testat-o un timp indelungat, pana am scos ultimul strop din tubul meu, asa ca va pot spune o parare sincera despre efectul pe care l-a avut asupra tenului meu.Tubul m-a tinut in jur de 5-6 saptamani, folosind cateva picaturi din produs.
  • A redus considerabil „imperfectiunile”, mai exact cosurile. Tot timpul am avut probleme in special in zona barbiei.Nu spun ca le-a sters, doar ca nu mai apar atat de des,ci doar in anumite zile;
  •  A redus roseata, in special cea din jurul nasului si de pe obrajorii mei :d, chiar si o parte din cojitele pe care le faceam in aceste zone, insa acestea nu dispar mereu ( cred ca tine si de alte produse pe care le folosesc);
  •  A redus luciu, dar nu l-a eliminat definitiv.Mentionez ca tenul meu este mixt-gras in zona T, cu perioade in care devine sensibil si chiar uscat in zona nasului si in apropierea buzelor;
  • In privinta petelor nu imi pot da cu parerea, nu am avut astfel de probleme;
  •  A redus porii diliatati, dar nu semnificativ.;
  • Per total, fata mea a devenit mai curata, mai luminoasa, mult mai usor de acoperit zonele cu probleme, acestea fiind reduse la minim.
Cum va spuneam nu rezolva peste noapte problemele, e nevoie de o perioada  mare de actiune si nu, nu sterge cosurile cu buretele. Insa ajuta ca in timp sa sa apara mai rar si sa nu fie atat de „vizibile”.
Cel putin asta s-a intamplat  in cazul meu.

Mentionez ca mi-am cumparat (cred ca deja stiti :D)  un al doilea tub de Normaderm, din farmacie.Denumirea pe care o poarta este de “crema hidratanta cu efect de transformare totala pentru tenul cu probleme”.
Ingredientele acesteia vi le las mai jos, dar mentionez  ca are principalele 3 ingrediente folosite in dermatologie pentru tratarea acneei: acid salicilic, acid glicolic,lipohidroxi acid.

Este noncomedogenica (non-comedogenic inseamna ca o substanta sau un produs nu a fost demonstrat  a provoca formarea de comedos sau acnee - in teste, cel putin), nu are parabeni, este hipoalergenica (produsele hipoalergenice sunt produse a caror compozitie este astfel conceputa incat sa se minimalizeze riscul declansarii unei reactii alergice), cu apa termala Vichy.
Este considerata o buna baza de machiaj. Intr-adevar e mult mai buna ca o crema normala, dar nu va asteptati ca machiajul sa dureze peste 7 ore (depinde bineinteles si de produsele de machiaj folosite :D ).
Va las pozele cremei primite spre testare si a celei achizitionate din farmacie (in stanga achizitionata in farmacie, in dreapta primita spre testare). Dupa  cum observati sistemul de “”dozare” este diferit, ambele variante fiind destul de comod de folosit. 

Sincer mi-a placut mai mult sistemul tubului de 30 ml, intrucat dozarea s-a facut mult mai précis ( din punctul meu de verere). Nu era o crema fluida, ca atunci cand scoateti capacul sa curga, trebuia sa apesi un pic pentru a iesi.
Am fost si sunt in continuare multumita de actiunea acesteia, asa ca din parta mea are plus.


Pretul este destul de ridicat in jur de 75 ron ( ±5 ron),dar cred ca isi face bine treaba.
Voi ati imcercat Normaderm? Sau alte produse Vichy?

See U Soon! :*