joi, 2 august 2012

Preferatele lunii iulie

Hello, hello!
Iată că a mai trecut o lună!Doamne când zboară timpul acesta?
Revenind de la întrebările existenţiale care pot duce la discuţii interminabile legate de timp şi spaţiu, iată vă prezint preferatele mele în luna ce a trecut.
Nu sunt multe, în general nu îmi schimb rutina în folosirea produselor, am acelaşi demachiant (Plant Activ), loţiune tonică (Bioderma) şi cremă împotriva coşurilor (Normaderm Vichy), deodorant de corp (Burjois), antiperspirant (Yves Rocher) etc.

Iată şi preferatele mele (într-un decor mozaic, m-am săturat de decorul meu şi m-am gândit să-l modific :P)
Pentru îngrijirea feţei am folosit :
Pentru machiajul feţei (am adoptat un machiaj minimalist,fără fond de ten, eventual bb cream Garnier+pudră și produsele următoare):
Pentru unghii:
Iar pentru corp am folosit laptele de corp cu trandafiri de la Yves Rocher Rose Fraiche.

Asa cum vă spuneam nu am folosit multe, vara evit să folosesc machiajul în excces, doar în weekend ce mă mai joc cu fardurile :D.
Nici crema de corp nu e favorita mea în această perioadă, fiind o persoană care transpira destul de mult şi o "scot" repede din piele :(.

Voi aveţi multe preferate în timpul verii?