joi, 23 august 2012

Luxury Wishlist Part I



A trecut ceva vreme de cand v-am prezentat ultimul (si singurul) meu wish list, din care (cu multa bucurie) am reusit sa bifez cateva “dorinte”.

M-am hotarat sa mai realizez un wishlist , de fap cateva, care sa contina produse de make-up, accesorii si incaltaminte din categoria lux pentru care voi fi nevoita sa economisesc, sa nu mai arunc banii pe prostii(foarte greu) si sa imi impun disciplina, pentru a ma putea bucura de lucruri calitative. Nu este o lista vanitoasa, este o lista cu produse mai scumpe, dar care si-au demonstrate calitatea si isi justifica pretul platit pentru ele.
Cum spuneam mai sus vor fi (cred) 2 liste : una dedicata produselor de make-up, una destinata accesoriilor , inclusive incaltaminte.

Pentru make-up majoritatea sunt produse cunoscute, adevarate must-have-uri in domeniu.

Acestea fiind spuse ( o adevarata poveste J ), sa purcedem (precizez ca ordinea este aleatorie, deoarece nu ma pot hotara pe care il vrea mai mult si mai mult :P ).

  1. Faimoasa paleta…tam tam….NAKED 2 de la Urban Decay.


Sa recunoastem, toata lumea o stie si cu toate ca nu sunt mare fana a culorilor nude, mereu ma minunez de combinatiile uluitoare ce se realizeaza cu aceasta, inclusiv in machiajele colorate si vibrante ( preferatele mele).Deci o bifam!

  1. Tot la capitolul Urban Decay mentionam si primerul pentru ochi.Nu stiu inca in ce nuanta din cele disponibile ( Eden, Greed, Original, Sin – ce nume inspirate :D),dar mai mult ca sigur in Original.


  1. Daca tot avem farduri trebuie sa le si aplicam cu ..pensule..ghiciti?? Da, faimoasele pensule SIGMA.

Acum alegerea e foarte complicata. As vrea intr-adevar un set, dar si alte pensule care nu sunt cuprinse in set, asa ca mai bine le enumar individual:




E11 Eye Liner
E17 Waterline Liner
Acestea fac parte din setul Performance Eyes Kit si din pacate nu se gasesc separat, dar va las pozele lor 




















Doar cateva, nu? :D

  1. Fond de ten….si aici incepe problema…de fapt, cred ca sunt 2 :D



-         Mac StudioFix Fluid SPF 15




Am auzit ca au acoperire foarte buna. Mentionez ca nu le vreau pentru utilizare zilnica ( nu folsesc zilnic fondul de ten), ci pentru ocazii speciale, cand investesc timp in relizarea unui machiaj si am nevoie de o acoperire perfecta.

  1. O paletuta de 4 nuante de farduri Lancome pe care nu o mai gasesc pe site-urile lor, dar pe care am vazut-o chiar ieri in magazin la noi, in Sephora. Poate daca sunt cuminte, Mosul anul acesta imi aduce aceea paletuta. Are o nuanta alb roz, una gri metalizat, si 2 de mov- maroniu, superbe ♥. Seamana cu cea din poza urmatoare, dar nu garantez ( oricum ce e in poza difera de nuanta reala :D


  1. O paleta de farduri Lime Crime . Varianta Aquaetania, care e super vesela, nu?


  1. Cateva oje Ciate ( Cabaret, Jewel, Acces All Areas, Sugared Almonds, si un set Caviar –Rainbow :D, asta din lene :D ) in ordine numerelor de pe tricou:


  1. Un blush Benefit Coralista


  1. Si daca tot facem lista sa adaugam si o baza ochi – Too Faceed, dar as putea sa mi-o iau mai repejor :D, totusi sa o trecem si pe ea aici :D



Cred, ca pe scurt asta este…cu toate ca sunt sigura ca vor mai aparea cateva ce ar putea fi incluse aici, U never Konow!

Revin cu postarea celui de-al doilea Wishlist  cat mai curand :P

Voi va doriti ceva de pe lista. Sau aveti alte "pasiuni" secrete din gama luxury ?