luni, 27 august 2012

LOTD:Three Green Fridays on Monday


Three Green Fridays...on Monday!

Da....stiu ca scrie vineri si astazi  e luni...timpul fuge....
Cred ca deja stiti de proiectul Monicai si al Oanei , legat de culori. Saptamana care a trecut a fost randul culorii verde si am participat cu manichiura si machiajul. Vi le-am prezentat AICI.
Asa ca astazi detaliez si machiajul .Unul foarte simplu, care l-am facut in 20-30 de minute, dimineata, inainte de a pleca la munca.





Am folosit :


TEN:
Vichy Normaderm
Anew Aqua Youth SPF 15
ELF Complexion Perfection
Pudra Compacta Flormar nuanta 91
Fard de obraz ELF Candid Coral

OCHI:
Primer essence
Creion NYX Jumbo nuanta 622 Yellow
Paletele Sleek Curacao si Glory Nuantele indicate
Eyeliner Gel Essence nuanta 01 Midnight in Paris
Rimel Astor Big BOOM!
Creion sprancene Essence brown
Mascara gel pentru gene si sprancene


 

BUZE:
Ruj British Continental trading din trusa mea cutiuta prezentata aici
Luciu P2 fruity Kiss nuanta 050 Berry Mania


Dupa cum observati nu am folosit fond de ten, Vichy Normaderm isi face datoria ( oricum vara il folosesc destul de rar, datorita caldurii si a eliminarii apei din organism).

Acestea fiind zise (si aratate) va pup :*
See U Soon!