miercuri, 15 august 2012

LOTD: Green Curacao

Hello, hello.
In primul rand "La Multi Ani!" tuturor celor care si-au sarbataorit astazi onomastica.Sper ca ati petrecut alaturi de cei dragi asa cum v-ati dorit.

Astăzi va prezint un look creat cu noua mea paleta Sleek Caribbean Collection Curacao despre care v-am spus AICI










Pentru crearea lookului am folosit:

FATA:
Crema de fata Anew Youth SPF 15
Garnier BB Cream
Pudra de fata FlorMar Compact Powder nuanta 91
Perlute bronzante Avon

OCHI:
Primer Essence Stage
Paleta Sleek Curacao nuantele 1,2,3,4
Paleta Sleek Glory nuanta 5
Gel Eyeliner Essence nuanta 01 Midnight in Paris
Rimel Maybelline One by One Volume Express

BUZE:
ELF baton 3 in 1 nuanta Persimmon

Lookul este usor de realizat, iar culoriile paletelor Sleek sunt usor de  blenduit.

Paleta Sleek Glory o puteți lua de pe Makeup Shop AICI (momentan nu e in stoc, dar stiu ca in curand se vor reintregi stocurile).
Paleta Sleek Curacao o puteți lua de pe Cosmetic Style AICI
Rimelul Maybeline l-am luat de pe 1001 Cosmetice AICI
Batonul ELF se poate achiziționa de pe siteul ELF AICI
Cei de la elf au si o promotie, la o comanda de minim 40 de ron , transportul gratuit prin posta + cadou un lac de unghii cadou ( nuanta este aleasa random de echipa elf) folosinf codul elf40

Sper ca v-a placut lookul, inca nu sunt foarte increzatoare in lookurile create de mine, dar ma bucur cand imi ies :D

See U Soon!