luni, 13 august 2012

Last week pictures (4)

Hello, hello!
Da...încă o săptămână s-a dus, suntem la jumatatea lui august...zboară timpul...

Săptămâna aceasta a trecut repede, fiind marcată de încheierea jocurilor olimpice cu un spectacol superb.
Goodbye London! Ola Rio!

Săptămâna aceasta:



Bad,bad shoes! Hate my shoes! / Pantofi foarte rai!!Ii urăsc! ( m-au bătut rău :( )




Miss my collection of pins.I must add some new ones! / Mi-e dor de colecția mea de insigne. Trebuie să mai adaug câteva noi!


Congratulation Cătălina. We are proud of you! We love you! / Felicitări Cătălina. Suntem mândrii de tine! Te iubim!


 A little bit of yellow! / Un pic de galben!


Coffe, cola, ice cola? What do you prefere? I'm with the ice cola. / Cafea, cola, cola cu gheaţă? Ce preferi? Eu aleg cola cu gheaţă.


Make a statement... / Fă o declarație...ia atitudine
* din păcate poza când a fost urcată s-a stricat, nu am idee de ce, asta a ieşit :P


Breakfast! Yumm! / Micul dejun! Yumm!


 I wish that the color in the bottle would be the same on my nails :( / Aş vrea ca şi culoarea din sticlă să fie aceeași cu cea de pe unghii :(


Playing with essence / Jucându-mă cu essence


Black&White with a drop of color / Alb&Negru cu un strop de culoare


New baby to the collection: Sleek Curacao / Un "copil" nou la colecție: Sleek Curacao


Color through my hair / Culori prin părul meu


Playing with Sleek Curacao / Jucându-mă cu Sleek Curacao


Last night game Dinamo-FC BARCELONA / Meciul de aseară Dinamo - FC BARCELONA
*da, am fost la meci :P


Cherry red:better later than never,Essence nail polish / Roşu cireaşă: mai bine mai târziu decât niciodată, oja Essence


Guess who stopped by...closing cerremony London 2012 / Ghici cine "a venit pe la noi"... ceremonia de închidere Londra 2012


Miss them! What a time that was ! Spice Girls! / Mi-e dor de ele! Ce timpuri! Spice Girls!


Beautiful closing cerremony, London 2012! / Superba ceremonie de închidere, Londra 2012!



Cam aceasta a fost  săptămâna mea.

Voi ati avut o  săptămână  bună?

See U Soon!