duminică, 12 august 2012

Goodies: Oriflame,Avon si Sleek

Hello, hello!
Astazi va prezint ultimele "bunatati" cumparate, putine, dar exact ce mi-am dorit :D

AVON:





Crema de fata Anew Aqua Youth cu SPF 15 si colierul Castilla pe bleu.

ORIFLAME:



 Din catalog mi-am comandat:

  • gel demachiant pentru spălarea și tonifierea  fetei cu extract de arbore de ceai 
  • crema antiperspiranta pentru tălpi
  • spray parfumat pentru corp cu zmeura și menta
  • oja nuanța Taupe
  • parfum gel Divine
Pentru ca am avut o comanda de peste 100 ron ( alte produse care nu erau ale mele :D) am avut șansa sa comand și din flyerul campaniei de unde mi-am luat:
  • oja very Me Neon nuanța Pink
  • ochelarii de soare Amazonia
  • colierul Inca Black
Iar în ultima instanta o noua paleta Sleek : Sleek Curacao de pe  Cosmetic Style
Iar cei de la Cosmetic Style mi-au trimis cadou și o pensula: Pensula pentru trasat linii - par sintetic (PI - 19)
Iata  paleta:







Am facut si o scurta comparatie intre aceasta si paletele Sleek pe care le am Monaco si Glory:





O parte din nuanțele Curacao se găsesc în Glory sau în Monaco, dar sunt si cateva nuanțe noi.
Din cate știu au lansat o paleta Sleek Snapshot care din punctul meu de vedere este o combinație intre nuanțele din paleta Monaco și cea Curacao. O pueti vedea pe Cosmetic Style pagina de inceput : AICI

Cam atat cu bunatatiile luna aceasta.

In curand va prezint si un machiaj realizat cu Sleek Curacao.
V-am arătat un preview pe Instagram.

See U Soon!