vineri, 24 august 2012

Goodies: NYX si Six

Hello, hello!
Stiti deja vestea cea buna?
Cosmeticele NYX se gasesc din nou pe site-ul Makeup Shop.
Ma bucur foarte mult, eu asa am aflat acum 2 ani de zile de site-ul Makeup Shop. Cautam cu disperare aceste produse si la un search pe google am dat de ei. Din pacate am prins chiar sfarsitul stocului atunci si incetarea ( momentan ) a colaborarii cu NYX.Dar nu imi pare rau, am fost alaturi de ei si am asistat la transformearea pe care au suferit-o ajungand la stadiul actual: al furnizorului meu preferat de produse cosmetice, cel care mi-a facut cunostiinta cu gama Sleek .
Asadar, multumesc Makeup Shop!

Cu ocazia relansarii produselor NYX,Makeup Shop are pretrui promotionale ale acestora,cu reduceri foarte tentante.Nu am putut rata o astfel de ocazie, si cu toate ca bugetul meu este foarte stramtorat, cateva "bunatati" au ajuns la mine.
Iata ce mi-am luat:



 3 Creioane Jumbo:
  • Purple
  • Pacific
  • Horse Radish
Un fard pulbere nuanta TRUE PURPLE

Iata si swatch-uri, prima poza fara blitz, a doua cu blitz.
Stiu, prima oara cand am vazut creionul Purple mi-am zis "asta numai mov nu e!", dar pe piele are nuanta potrivita!




Fardul are o consistenta foarte buna cu reflexii perlate, exact cum ii este si numele :)
Am avut si un mic accident si am imprastiat si pe masa, dar deh... ( swatch fara blitz, cu blitz):







Din gama de produse pe care au imi mai doresc o groooaazaa, o se incerc sa intre in posesia mea cat de curand pot :D.

Eh...si zilele acestea trecand "agale" pe lamga SIX ( bijuterii :P ) am observat reduceriile asa ca ...stiti deja ce s-a intamplat:P


  • O pereche de cercei
  • un inel
  • o bratara de picior ;) - asa la sfarsitul verii :d

Voi ce produse NYX doriti sa va achizitionati?
Dar accesoriile ? Aveti un magazin preferat de unde vi le luati?

See U Soon!