duminică, 19 august 2012

Goodies: Ultima perioada

Hello, hello!
De mult nu v-am prezentat "baunatatile" achizitionate, asta pentru ca nici nu prea au fost. In schimb saptamana aceasta am fost intr-o mica plimbare prin DM si alte cateva magazine, de unde evident nu am putut pleca cu mana goala :D.

Va prezint "bunatatile" mele:




Am facut o vizita la standul essence de unde am plecat cu:
  • o oja din colectia Ready for Boarding nuanta 04 Via airmail!
  • top coatul gel- look
  • creion de sprancene( cu toate ca nu cred ca il voi folosi , nu ma pricep de loc)
  • rimel transparent pentru fixarea sprancenelor
De la un stand de oje am placat incantata cu...mult sclipici:




  • o oja Gabrini 406
  • o oja Golden Rose 165
  • o oja Natty 346
  • o oja X-D
  • un lac Gabrini si un tub de paiete rosii pe care le-am combinat ( nu e foarte reusita combinatia :(, lacul e mult prea subtire) 
  • o oja SHE - Stylezone ( luat din DM)
Ca tot am vorbit de DM de acolo am plecat cu :
 Ce observati??? Un semnul pacii!! Da, gelul de dus gama Funky Jungle ( cu un papagal ce tine un semnul pacii) si o cutie foarte cocheta (metalica) cu absorbante zilnice gama proprie. Iar cand am deschis cutia, surpriza:
Da! In interior era si acest luciu de buze. Nu ma asteptam!

" Continua, continua"( stiti reclama?) :P

Am trecut si pe la Meli Melo si Moa, de unde am plecat cu cateva accesorii:

  • 2 agrafe cu fundita
  • o clama de par funda mare
  • o pereche de cercei pe care scrie...ghiciti! "Peace" ( stiti obsesia mea cu semnul pacii, nu? AICI v-am prezentat-o :P )
De la HelpNet, profitand si de cardul cu 5% reducere mi-am achizitionat setul Vichy : crema Normaderm ( da, stiu, sunt datoare cu un review,promit!) si gratuit crema cu factor de protectie 50 Capital Soleil.
Nelipsitul meu deo spray Burjois, o varianta noua, cu un timp de protectie maim mare, de 48 ore, cu un miros divin!!!!





Iar de la Avon crema pentru ochi ANEW Clinical Eye Lift Pro.Sunt tare curioasa daca face ce spune :D


Cred ca au fost destul de multe bunatati, nu?In special unghiile mele care vor fi foarte rasfatate si "sclipicioase".

Pe voi ce "bunantati" v-au bucurat in ultima vreme ?