sâmbătă, 7 iulie 2012

TAG: Ce am prin geanta!





Hello, hello.

Acum câteva zile am văzut acest tag la Macnetize și ulterior la Cleo şi am decis să îl fac şi eu :P.
În general am genţi maaari, încăpătoare, astfel încât să îmi intre toată camera în ea :P Vorba cuiva cunoscut mie" vezi că au reduceri la geamantane la magazin!".
Serios, îmi trebuie genţi în care să îmi intre cartea şi pacheţelul cu mâncare şi toate celelalte nimicuri .
Vă prezint geanta:

Conţine:
  • Portofelele mele ( cel albastru cu acte şi carduri de la farmacii, cel roz pentru mărunţiş :P )
  • abonamentul de masina şi cartele la metrou
  • agenda Avon luată cu Avantaje anul trecut în care îmi notez "nimicuri"
  • perniţe pentru tălpi ( am un talent de a cumpăra încalţăminte care mă bate...)
  • Sacoşe de rezervă Milka şi Yves Rocher( nu ştii când mă trăzneşte să merg la cumpărături)
  • caşti - să acult muzica în maşina
  • câteva pastile şi vitamine
  • un strugurel de buze de la Berkley Square şi rujul Sleek
  • Batonul pentru bătături de la Avon şi câţiva plasturi
  • Şerveţele şi şerveţele umede
  • Guma de mestecat şi bomboane mentolate
  • Cheiile cu noul breloc achiziţionat
  • Telefonul
  • Aţa dentară
  • Pila de unghii, clamă de păr, creion, pix, stickuri de memorie
  • Evantai ( foarte bun în mijloacele de transport)
  • Cutiuţele cu cele necesare nouă fetelor :P
  • Cartea ( nu lipseşte niciodata) - în momentul de faţă cea din poză este terminată, în geantă se găseşte continuarea.
Iar pe lângă acestea în fiecare zi lucrătoare intră şi pacheţelul meu de mâncare :P sau alte hârtii şi hârtiuţe tip bonuri şi facturi :D

Încă aceasta este o geanta de mărime normala, am vreo 2 mai mari :P

Încerc să mă dezobişnuiesc să car atâtea cu mine, dar năravurile dispar greu :P

Vă invit şi pe voi să faceţi acest tag, dacă doriţi :).

See U Soon!