duminică, 8 iulie 2012

Review: Roll On Yves Rocher cu bumbac

Hello,hello!
Am în plan acest review de ceva vreme, iată că în sfârşit am reuşit :P
Deja mi-am spus părerea despre gelul de duş cu bumbac din gama jardins du monde AICI


Iată ce spune producătorul despre el:
"Într-o formulă fără alcool, acest deodorant roll-on cu parfum discret şi reconfortant de floare de Bumbac, vă garantează protecţie anti-perspirantă timp de 24 de ore, iar formatul său practic, cu maxi-bilă este ideal pentru aplicarea cantităţii ideale dintr-un singur gest."




Părera mea:

  • are un miros fresh, "de curat" 
  • aplicarea este uşoară
  • are o culoare alba lăptoasă care pe piele nu este atât de vizibilă
  • îl folosesc în combinație cu deodorantele Burjois  şi îmi oferă o protecţie de aproape 12 ore în condiţiile unei temperaturi constate de 27 de grade ( nu direct în soare sau activităţi intense precum sport, alergat, mers în ritm alert etc.). Precizez că sunt o persoana care transpiră destul de mult în perioadele toride.

Ingredientele:
  • cum specifică producătorul nu conține alcool, dar conține aluminium chlorohydrate din păcate și alte câteva ingrediente de aceasta natura.


Prețul este 17,50 lei, însa uneori în oferte îl găsiți și la 11 ron (recunosc că l-am văzut tot mai rar în oferte, mai des în magazine).

Nu este un produs minune, dar sunt mulţumită de treaba pe care o face.

Un minus pe care îl are este rapiditatea cu care se consumă.Un tub îmi ajunge cam 3 săptămâni.

Voi aveţi un deodorant de protecţie preferat?

See U Soon!