marți, 10 iulie 2012

NOTD: Summer

Hello, hello!
Cum vă descurcaţi cu căldura zilele acestea?Nu uitaţi să beţi multe lichide ( în special apă),să folosiţi cremă cu factor de protecţie şi haine cât mai răcoroase (cele de bumbac sunt recomandate în această perioadă, lasă corpul să respire).

Astăzi vreau să vă prezint o manechiura de care m-am îndrăgostit, combinaţia de culori înveselindu-mi ziua :)>
Este realizată cu tehnica bureţelului ( am lăsat un mic filmuleţ găsit pe youtube cu modalitatea de realizare AICI )







 Am folosit:


  •  ca bază pe  unghie am folosit Oriflame Colour Breeze nuanţa Sun
  • pe bureţel am utilizat Essence nuanţa 93 C'est la vie! şi Flormar nuanţa 382 primită în Pink Box-ul lunii Iunie
  • iar ca top coat Essence quick dry
  • şi pentru că arătătorul l-am stricat :P am aplicat ştampila fluturaş folosind plăcuţa KONAD m36
 A fost şi destul de rezistentă 3 zile fără să îmi sară de pe unghii.Cred că diferenţa constă în metodă. Eu am probleme cu ojele, dupa 2 zile îmi sar de pe vârful unghiilor. Aplicate ojele în mod normal formează un strat destul de gros ( 2 straturi oja + top coat),cu bureţelul cantitatea aplicată pe unghie nu e atât de mare :D.

Voi aveţi culori sau modele preferate sau pe care le purtaţi mai mereu?

See U Soon!