duminică, 29 iulie 2012

NOTD: Having fun!

Hello, hello!

Până mai acum câteva minute (aproape tot weekendul ) nu am avut net :(.  Asta înseamnă că am butonat televizorul de i-a venit rău! Noroc cu jocurile olimpice. Am tremurat de emoţii pentru reprezentanţii noştrii. Felicitări Alinei pentru medalie şi mult succes celor care au calificările în aceste momente sau în această zi.

Revenind la oiile noastre :P vă prezint manichiura de astăzi :->
M-am jucat cu 2 nuanţe şi noul meu ajutor "striping tape".








Ca baza am folosit Avon nuanţa Coral Reef.
Cu ajutorul benzii şi a ojei Essence nuanţa 38 Choose Me! am trasat modelul.
Am "sigilat" totul cu top coat-ul Essence Quick Dry.

După cum vedeţi şi în poze, inelarul are unghiuţa mai mică :( Mi s-a rupt. Exact când mă bucuram şi eu mai mult că sunt egale şi frumos tăiate :(.

Imi place foarte mult această nuanţă de la Avon. Am redescoperit-o printre ojele mele. Cred că va fi preferata mea luna aceasta :)

Aveţi oje care le folosiţi mai mereu?

See U Soon!