marți, 31 iulie 2012

Last Week Pictures (2)

Hello, hello!
Știu că am întârziat o zi această postare, dar certații pe cei de la RDS care au decis și ieri să mă lase fără net.
Săptămâna aceasta nu am mai fost atât de obsedată de instagram,dar nu mi-a trecut definitiv :D

Să începem:


Super tasteful lunch! Vegetable and rice,zucchini,chicken and coke./ Masa de prânz super gustoasă! legume şi orez, dovlecei, pui şi coca cola.


A glass of cold tea!melon mangosteen!/ Un pahar de ceai rece! pepene şi mangostana!


My first french manechiure this year!/ Prima mea manichiura french de anul acesta!


Love this chocolate!/ Iubesc această ciocolată!


Peace! / Pace!


My new glasses/sunglasses! / Noii mei ochelari/ochelari de soare!


My lovely spanish shoes!/ Minunaţii mei pantofi spanioli! ( luaţi din Spania :P )


Raspberry!yumm! / Zmeură! yumm!


 My new pink travalo!super cute! / Noul meu travalo roz!super drăguţ!


Purple sparkle Sephora! Sclipici mov Sephora!



Go România! Olimpic 2012 games!/ Hai România! Jocurile Olimpice 2012!


Love the color! Purple mood! / Iubesc culoarea! Stare de spirit: mov!


Having fun! / Mă distrez!

Cam asta a fost săptămâna mea.
Sper că nu v-am plictisit :P

PS:
Instagram @abyukina
Pinterest: Abyukina
Facebook: Aby's World


See U Soon!