duminică, 1 iulie 2012

Favoritele lunii Iunie

Hello, hello!
M-am întors cu forţe proaspete după un weekend petrecut în natură,la temperaturi acceptabile ,la verdeaţă .
Astăzi vă arăt favoritele mele în cursul lunii iunie.
Sunt doar produsele nou folosite. Câteva produse le folosesc mereu şi se regăsesc în fiecare lună, din acest motiv nu sunt în poză ( dodorantul roll on yves rocher cu bumbac, deo spray Burjois, demachiant PlantActiv, pudră de faţă FlorMar).

Iată-mi favoritele:

Pentru ten am folosit tratamentul anti-imperfecţiuni de la Vichy - pe care l-am câstigat spre testare pe blogul lui Ionny ( îi voi scrie în curând review, am avut destul timp pentru a-l testa).
Am mai folosit şi crema pe baza de nuc pentru iritaţia provocată de loţiunea împotriva punctelor negre şi coşurilor de la Oriflame.
Am schimbat şi tonicul, luna aceasta folosind Loţiunea Tonică cu miere şi cimbriţor de la Bioten.
Pentru mâini m-a încântat crema de la Oriflame cu fructe de pădure.
În materie de machiaj am folosit:
  •  Fondul de ten zero defecte de la Yves Rocher,;
  • paleta Complexion Perfection de la ELF;
  •  paleta de ochi Sleek Monaco;
  • tuşul de ochi gel de la Essence;
  • rimelul Million Lashes de la L'Oreal.
  • m-am îndrăgostit iremediabil de pensula Kabubi ELF  şi de loţiunea de curăţare a pensulelor.
În materie de oje nu m-am putut hotărâ, le-am schimbat destul de des :P.

Cam acestea au fost produsele care pe mine m-au încântat luna aceasta care a trecut.
Voi aţi avut noi preferate?

See U Soon!