duminică, 17 iunie 2012

NOTD: Your coolest blue!

Hello, hello!
Astăzi revin cu manichiura pe care am promis că v-o arăt în ultima postare.
Am trecut pe la standul Essence şi am plecat cu câteva bunătăţi de acolo, printre care şi această ojă :P.
Este vorba de "Your coolest blue" din gama Nail Colour 3. Un set de oje care combinate dau o a 3 nuanţă. Gama este variată, eu alegându-mi culoarea albastră.

Nuanţele se numesc "midnight date" şi "city that never sleeps".
Iată cum arată :P






Combinaţia mi se pare super cool,însa mi-ar fi plăcut ca nuanţa "city that never sleeps" să poată fi purtată şi simplă. Înca nu am încercat să o "aşez" peste altă nuanţă să văd cum arată.
E şi uşor de îndepăratat de pe unghii, nu ca restul ojelor cu slipici  :P.

Cred că îmi voi mai lua câteva nuanţe din această gamă :P.

Vă las şi pliantul oficial Essence cu nuanţele existente.


See U soon!