luni, 11 iunie 2012

NOTD: Splatter

Hello, hello!
Astăzi vă prezint ultima manichiura pe care am realizat-o, cea splatter. Am văzut că multe persoane o folosesc şi mi-am zis de ce să nu incer şi eu!
E ceva diferit de manichiura clasica şi oferă atatea combinaţii de culori!

 Aveţi nevoie de :
  • câteva oje ( câte nuanţe doriţi)
  • un pai
  • şerveţele de hârtie sau ziare pentru a putea parcurge această operaţiune deasupra lor => evitarea mizeriei nedorite
  • Acetona pentru "ajustarea" manichiurii

Procedeul decurge în felul următor:
  • aplicați o bază pe unghie, de preferat culoare :D - în cazul meu am aplicat Avon Nailwear Pro nuanța pastel pink
  • luați un pai și introduceți-l ușor în oja cu care doriți sa începeți, atât cât capătul sa intre în ojă
  • deasupra unghiei suflaţi tare în pai o singură dată - se crează un model pe unghie. Ve-ţi observa că dacă nu suflaţi puternic oja nu se va aplica pe unghie
  • repetati operaţiunea pentru toate unghiile şi pentru culorile dorite - am folosit: Rimmel -Apricot Punch, Essence 53 you belong to me, Jordana - 922 Fascinated with red
  • fixaţi manichiura cu un top coat- am folosit Essence Quick dry
Când vine vorba de "ajustare" mă refer la îndepărtarea surplusului de oja din apropierea unghiei. Dacă aveţi un creion corector e uşor, dacă nu, vă recomand beţisoarele de urechi înmuiate în acetona ;) Foarte practice.

Vă las în compania pozelor, mâna dreaptă, mâna stângă, lumină naturală.








See u Soon!