sâmbătă, 23 iunie 2012

Goodies:Ultima perioada

Hello, hello!
După ce v-am prezentat cutiuța Pink Box de luna aceasta şi am citit şi eu părerile altor blogăriţe, revin cu postarea bunătăților achiziționate în ultima perioadă şi mai mult ca sigur pentru luna aceasta (bine, maine vine comanda de la Lady's, dar jur că e ultima :D).

Am fost "mână sparta" luna aceasta și după toată perioada în care m-am chinuit să strâng niște bănuți, i-am cheltuit pe cosmetice și câteva încălțări (care mă bat :( )

Acum cu of-ul spus, să purcedem la prezentarea bunătăților.
Incepem cu primele achiziții.
De pe MakeupShop mi-am achiziționat ( în sfârșit!!!) paleta Sleek Acid, o paleta cu nuanţe vibrante,numai bune pentru vara.
Din Plafar mi-am achizitionat:

  •  o noua loțiune tonică ( cea pe care o aveam de la Oriflame împotriva punctelor negre și coșurilor este foarte puternică,mi-a iritat foarte tare tenul, înroșindu-mă mult în zona bărbiei și a nasului) de la Bioten cu miere și cimbrișor. Miroase foarte plăcut, a miere şi nu este foarte agresivă cu tenul meu.
  • demachiantul meu favorit de la Plant ACtiv cu Cătina despre care v-am vorbit AICI
  • o crema cu nuc pentru a-mi trata tenul în urma problemelor cauzate de loțiunea tonică de la Oriflame. Este folosit ca adjuvant în tratarea iritațiilor pielii,arsurilor ușoare, degerături,dermatita de contact,impetigo,hemoroizi, eczeme, iar ca utilizare cosmetică pentru ten gras și acneic.Am folosit-o împreuna cu Vichy Normaderm și îmbunătățirile sunt majore. Voi reveni asupra acestui subiect.


 

 De pe site-ul ELF  mi-am comandat următoarele produse, profitând de promoţia lor de la aceea vreme - transport gratuit prin poșta româna la comenzi de minim 40 lei:

  • pensula pentru ochi Blending Eye
  • loțiune de curățare zilnica a pensulelor
  • tuș de ochi nuanța purple
Pensula este bună, blenduieşte mult mai bine decat cea pe care o aveam de la Oriflame, perii acestia fiind nu foarte mari. Loțiunea de curățare are un miros plăcut, nu foarte înțepător și își face datoria bine.Asta nu înseamnă că nu trebuiesc spălate pensulele :P În schimb de tuș sunt dezamăgită, nu este culoarea superbă de mov care se vede în borcan, iar pe ochi nu se întinde cum trebuie.



 A urmat comanda plasata pe site-ul Yves Rocher comandă la care am avut o groază de cadouri :P. Pentru o comandă de minim 49 de lei am primit cadou un costum de baie Takini ( există in 3 variante de mărimi S,M,L), pentru o comandă de 79 de lei am primit cadou un gel cremă hidratare intensă 24 ore  din noua gamă, varianta mini, și un ruj cremos hidratant Roz Galica. Să vă spun şi ce produse mi-am luat.
  • În sfârșit mi-am achiziționat fondul de ten zero defecte (căruia îi dau târcoale încă din iarnă) pe care l-am prins la un preț simpatic de 39 de lei. Mi-am ales nuanța Rosee 100.
  • Mi-am completat setul Rose Fraîche cu gelul de duș din gamă ( parfumul este printre Preferatele lunii Aprilie) care miroase muult mai bine decât parfumul (nu știu de ce :P)
  • Am profitat de oferta cumperi trei produse din cele propuse și primești gratuit sacoșa Yves Rocher.În plus ai și reducere la cele 3 produse - toate fiind la 30 ron. Mi-am ales Gelul de duș cu Bumbac (i-am făcut review AICI), cel cu floare de lotus și cel cu Aloe Vera.Mai am o astfel de sacoşică și este foarte practică, se face mai mică și e foarte ușoară.Nu îmi lipsește din geantă.
  • mi-am luat 2 oje din gama Luminelle - Roz fuchsia şi Violeta. Sunt micuțe, dar foarte drăguțe,se aplică foarte frumos pe unghie.
Fiecare comandă plasată vine cu Catalogul Yves Rocher.




 Am trecut pe la standul Essence din Crângaşi și de acolo am plecat cu:
  • conturul de ochi gel nuanţa 01 Midnight in Paris (negru) - în sfârșit!! și vă asigur că este asa cum îl laudă lumea, bun!!
  • o ojă essence quick dry nail nuanţa 67 make it golden cu particule de sclipici auriu şi paiete aurii - se vede super 
  • o ojă din gama essence nail colour 3 - Your coolest blue! pe care vi l-am arătat AICI
  • un tuș de la Farmasi - mi-a plăcut pesnula foarte mult, tuşul e ok.




Weekendul trecut am fost o tura prin Afi Palace cu scop precis - Yves Rocher, dar am ajuns şi pe la alte magazine :D. Plecasem sa îmi iau Deo Roll on cu bumbac ( pe site nu se găsește) cu care ma împac foarte bine.Menționez că am folosit voucherul primit cadou la ultima vizita în magazin (v-am spus despre el AICI ). Iar domnișoarele drăguțe din magazin m-au convins să îmi fac și un card pe baza caruia pot beneficia ulterior de oferte din magazin destinate detinatorilor - acum aveau deo roll -on cu lotus, aloe și măsline la 10 lei. Pentru a beneficia de primul cadou al voucherului - gel de duș cu cafea la cumpărarea de produse în valoare de 30 ron - mi-am achiziționat un deo roll on cu lotus și unul cu aloe ( la pretul de 10 lei :P). Uite așa am plecat cu 4 produse doar la 30 ron.Dacă folosești cardul la fiecare cumpărătură din magazin primești ștampile pentru fiecare produs cumpărat, ulterior acestea însemnând discounturi.



Nu puteam să nu mă opresc la Meli Melo de unde am plecat cu un inel cu ceainic, din Real mi-am achiziționat deo Spray Burjois cu portocală, iar de la standul FlorMar mi-am procurat pudra mea preferata şi o ojă din noua colecție primăvară-vară 2012.
Am ajuns și la standul Lush,unde mirosul este fantastic!Am dat peste o domnișoară super drăguța cu o culoare a părului Roșu Foc superbă!!!!A fost foarte amabilă şi mi-a prezentat produsele, am mirosit parfumurile solide (sunt trecute pe wish list) și o cremă de corp. Mi-am achiziționat un șampon solid pentru păr gras și cutiuța pentru păstrarea acestuia.

Din farmaciile Help Net mi-am achiziționat apa termală La Roche-Posay la pretul de 27 de lei. Cei de la Help Net au oferte avantajoase la toate gamele de apă termală La Roche Posay, Avene şi Vichy.

Ultimele achiziții au fost făcute de pe site-ul 1001cosmetice.ro ,site descoperit datorită Aurorei . Au reduceri la rimeluri şi nu m-am putut abține, mai ales că au în continuare reduceri la rimelurile Maybeline (22 lei, în magazine nu mai este oferta, credeți-mă am căutat :D). Am dat peste rimelul de care m-am indragostit Air MAx Volume de la Astor - pe care l-am primit anul trecut de la nașa mea în Spania, şi pe care în magazine la noi, eu una, nu l-am văzut. Am fost dezamăgită, ambalajul este schimbat, la fel şi periuţa acestuia, implicit modul de aplicare pe gene :(. Tot de la Astor mi-am luat Big&Beautiful Boom la care mi-a plăcut periuţa.
Site-ul are o promoție, la o comanda minimă de 50 lei, primeşti gratuit un Spray Nivea Invisible- varianta mini.




Ultima poza este rimelul varianta de care mi-a plăcut foarte mult.

Acest "roman" , am încălicat pe o șa și v-am spus povestea așa!
Apropo,care este rimelul vostru preferat?

See U Soon.