marți, 19 iunie 2012

Goodies: Pink Box by EVA luna Iunie

Hello, hello!.
Dacă mă urmăriți și pe Facebook poate ați observat ce am primit eu astăzi :D Da, Pink Box-ul by Eva al lunii Iunie.
Am fost foarte încântată de cutiuța de luna trecută, despre care am vorbit aici, aşa că muream de nerăbdare să văd ce am primit luna aceasta.
Cutia, ca și  luna trecută este adorabilă, iar produsele ambalate superb. Ador aceea hârtie,atât culoarea cât și textura,iar în plus, o poți refolosi la împachetarea unor cadouri.
La deschiderea cutiei m-au întâmpinat cartonașele cu informații despre produse.Primul cartonaș a fost mesajul Pink Box și  câteva sfaturi pentru vremea torida, cu un PS prin care ni se oferă o reducere de 20% la produsele T!NAR de pe siteul oficial.

 



Ca produse luna aceasta eu am primit:
  • o oja Flormar nuanța 382 - produs full size
  • o loțiune reparatoare după plajă Bioderma 100 ml ( poate fi considerat produs full size, cantitatea mi se pare suficienta. Originalul are 400 ml ).
  • Un pachet de dischete demachiante Family Care de 70 buc - poate fi considerat produs full size, cu toate că mai există o varianta de 120 buc
  • un gel de duș Bronnley Orange&Jasmine - produs mini size 50 ml
  • o cremă reparatoare pentru picioare cu uree Eucerin - produs mini size 15 ml
  • o braţărica cu o pietricică Swarovski  într-un pliculeț foarte drăguț
  • un pliant cu produsele bioderma








Ce mi-a plăcut:
  • cutia și ambalarea produselor
  • oja și culoarea acesteia
  • loțiunea reparatoare care îmi întregește gama de produse Bioderma pentru protecţie solara și îngrijire după soare
  • ambalajul mai micuț al dischetelor care îmi permite sa le iau în călătorii, în cazul în care nu am șervețele demachiante
Ce nu prea mi-a plăcut (sunt ok,dar nu sunt wow!):
  • culoare șnurului brățării - e un roz fosforescent- neon - știu că se poartă asfel de culori, dar eu nu sunt o mare fana a culorilor neon, aș fi preferat șnurul roșu ( să nu mă deoache lumea :P)
  • faptul că pe cartonașul cu produsul FlorMar e trecut ca produs rujul,iar eu am primit oja. Cum ați văzut nu mă deranjează ca am primit oja, ci faptul ca nu a fost menționată și oja.
Restul produselor nu mi-au lăsat încă nicio părere. Gelul de duș are o aromă ușor dulceagă datorită portocalelor, nu tocmai pe genul meu, dar merită sa încerci lucruri noi. Varianta minisize e suficientă pentru câteva utilizări și cum se apropie sezonul de piscină, mare, munte (deplasări) e numai bun de luat în bagaj. Crema de picioare cred că ajunge pentru o utilizare, voi reveni în momentul în care o să o folosesc.
Pliantele (cartonașele) cu descrierea produselor conțin informații utile precum ingrediente,locul de unde pot fi cumpărate și prețul. Pe 2 dintre pliante (dischetele demachiante şi crema Bioderma) nu se află prețul produselor.

Sunt mulțumită de cutiuța de luna aceasta, dar într-adevăr am fost mai încântată de prima.
Ma așteptam oarecum la așa ceva, având în vedere că e o cutie cu produse surpriză. Nu se întâmplă mereu să te potrivești cu toate produsele.

Cei de la Pink Box sunt foarte activi pe facebook și răspund la toate întrebările adresate.De cele mai multe ori organizează și concursuri cu coduri de reducere. Au avut de altfel și campanii pe diverse bloguri ( Ionny's World, Anda Zelenca etc.) Aşa că e bine sa ii urmariti pentru a fi la curent cu astfel de ocazii.

Mai multe detalii despre acest concept puteți afla de pe pagina lor oficiala Pink Box.

Voi aţi comandat cutia? Ce impresie v-a făcut?

See u Soon!