marți, 19 iunie 2012

Goodies: Miniprix

Hello, hello!
Astăzi vă prezint bunătățile comandate de pe Miniprix (despre reducerile lor va spuneam AICI ).
Mi-a sosit exact a doua zi după confirmarea comenzii (am plasat comanda duminica, miercuri a fost confirmată pe mail, joi a sosit).
Mi-am comandat câteva produse la reducere ( brațările, cerceii, gențile și fustița) și un produs la preț întreg (rochia) de care sunt foarte mulțumită.








Accesoriile sunt draguțe, îmi plac brațările mult (Bershka), însa am fost ( și încă sunt) trista pentru cercelușii mei care au venit rupți. Sunt sigură că au suferit în timpul transportului. Ăsta a fost norocul meu :D (bine că au fost doar 3 lei :P ).
O alta dezamagire este geanta albastra, cu baza de "rafie". Partea cu floricele este un fel de plastic, mușama, iar bareta (sfoara) este foarte mica, împiedicând chiar și deschiderea fermoarului. Bareta poate fi schimbată, însa mai greu cu materialul.Momentan stă bine lângă restul genților :D
Gentuța mică este adorabilă, cu o căptușeală foarte buna,iar aplicațiile au farmecul lor.

Fusta este exact materialul care îmi place, vaporos, culoarea poate prea roz, dar mai am eu un pulovăr pe nuanța asta, o combin, iese!(cam așa zic eu de cele mai multe ori când îmi iau hăinuțe de care nu am neapărat nevoie :D sau sunt un chilipir :P ).
Rochia îmi place foarte mult, o nuanță verde-kaki cu model buline mari, iar pe un umăr și în față are o aplicație de material cu bulinuţe mai mici,iar din cate știu, se poarta bulinele :D

Per total mulțumită de investiția mea care a fost de doar 102 ron (49 rochița,14,5 fustița, 3,5 lei brățara alb cu roşu, 1,5 lei buc. din celelalte brațări (roșie și neagra),16 lei gentuța roz,13 lei gentuța albastra,3 lei cerceii).

Voi ați comandat vreodată de la miniprix?Ați fost mulțumite de articole?