sâmbătă, 2 iunie 2012

Goodies: Bookfest!

Hello, hello!
Asa cum am promis astăzi revin cu postarea despre bunătățile cumpărate de la Bookfest!
Am fost pe seara în jurul orei 7, doar cu o ora înainte de închidere, asa ca nu am avut prea mult timp să cutreier :( . Din păcate si bugetul a fost mic și multe din cărți din lista nu le-am cumpărat :P

O părere generala despre târg:
Poziționarea standurilor se face ca în fiecare an: în primele pavilioane, standuri destul de mari au cei de la Leda, Rao și Editura Trei. Din păcate reducerile mi se par relativ mici. Cu excepția Leda unde reducerile erau de minim 30% la fiecare carte, aveau titluri la 15, 10, 7, 3 lei.
La  RAO, ca în fiecare an, reducerea se aplica în funcție de numărul de cărți cumpărate: 15% la prima, 20% la a doua și tot asa pana la 35% la a 5 carte cumpărată. Preţurile editurii cred ca le știți, dacă nu vă pot da exemplu :Dragostea în vremea Holerei de Gabriel Garcia Marquez e le preț întreg 45 ron.
In următorul pavilion se remarca următoarele standuri: Litera - care este foarte bine luminat ca în fiecare an, cu reduceri accesibile. Spre exemplu : Îngerul Nopții de Becca Fitzpartick de la 40 de lei era redusa la 28 de lei la fel ca seria "Fallen", "Casa Nopții", cărțile Rosu de rubin, Albastru de safir etc.
Un stand destul de mare este cel al editurii Curtea Veche unde găsiți multe din cărțile lui Jamie Oliver, colecția Casa Regala ( Jubileul Regelui, Cartea regala de bucate etc), cărți de nutriție - dr. Bilic etc.In general au reducere de 25%.
Un alt stand foarte mare este cel al Nemirei unde ofertele sunt acceptabile. Oferta generala: cumperi 2 cărți la preț întreg și ai a 3-a carte gratuit - sa nu fie mai scumpa decât primele.Sau toate cărțile reducere 25%, oferte la 10, 15 lei sau pachete deja formate(în special trilogii) la preturi de 2+1 gratis. Îmi doream Invidie, însa mi s-a părut un pic scumpa 37, 5 ron - nu este foarte, ştiu, dar îmi doream atâtea :D Cartea face parte din trilogia Lux.

In ultimul pavilion sunt standurile mai mici,dar printre ele se remarca cel al holdingului Adevărul. Oferte erau destule, albumele Pictori celebri și Muzeele Lumii erau la 3 lei bucata!! Super oferta. Colecția adevărul avea titlurile la 5 lei bucata, colecția Jane Austen la 8 lei bucata ca și cele ale lui Alexandre Dumas, Agatha Christie și alte colecții.

Oferta e variata, merita să aruncați un ochi.
Sâmbăta programul este între 10 -22, iar duminica 10 -20.

Asa ca vă prezint titlurile achiziționate de mine:

t

Prima oprire a fost la standul editurii Trei pentru a achiziționa Cele 50 de vicii ale domnului Grey - 34 ron ( preț inițial de 49 ron).
Am trecut pe la Rao - nu era nimic pe lista :D
Si apoi către Leda- de unde vroiam o grooooaza de cărți, dar din păcate, m-am limitat la Divergent. Tare curioasa sunt sa citesc această carte.
De la Curtea Veche am luat pentru mama Cartea Regala de Bucate și am primit cadou o carte cu rețete Jamie Oliver.
De la Adevărul mi-am cumpărat cele mai adorabile cărți ♥ Colecția Jane Austen toate cele 6 titluri. Mai ales ca de curând am văzut un film care m-a făcut foarte curioasa în legătura cu Romanele Jane Austen (  The Jane Austen Book Club).
Am trecut și pe la editura Aramis și mi-am achiziționat nuvelele scrise de Ioan Slavici (mi-e dor de copilărie ).
Am primit cu cărțile sau din partea editurilor semne de carte și pliante cu ofertele lor.

Cam acestea fiind spuse ( un roman :P ) vă doresc spor la cumpărături dacă ajungeți la târg. Dacă nu, librăria online Libris  oferă reducere 25% la toate titlurile inclusiv la cele în limba engleză.

PS: Zilele acestea voi pleca în mini-vacanta de Rusalii, asa că nu voi putea posta nimic. Recuperez când mă întorc ;)

See U Soon!